گل نیوکاسل، لیورپول را نجات داد(عکس)

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول می‌گوید گل اول نیوکاسل به لیورپول در بازی دیروز دو تیم مانع از اخراج الکساندر آرنولد شد و لیورپول را در کورس قهرمانی لیگ برتر نگه داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در جریان بازی دیروز دو تیم لیورپول و نیوکاسل که با پیروزی 3-2 لیورپول به پایان رسید بعد از گل فن‌دایک در دقیقه 13، در دقیقه 20 بازی ترنت الکساندر آرنولد با دست مانع از گل شدن ضربه سالومان راندن بازیکن نیوکاسل شد اما در بازگشت کریستین آتسو وینگر نیوکاسل توپ را وارد دروازه لیورپول کرد تا بازی 1-1 مساوی شود.

 

 

جیمی کاراگر، اسطوره لیورپول می‌گوید گل آتسو بهترین اتفاقی بوده که می‌توانسته در آن لحظات برای لیورپول بیفتد چون در صورتی که توپ آتسو گل نمی‌شد داور یک پنالتی به نفع نیوکاسل اعلام می‌کرد و لیورپول ادامه بازی را 10 نفره ادامه می‌داد. به همین دلیل است که کاراگر معتقد است گل آتسو باعث شده لیورپول همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. لیورپول در نهایت بازی را با پیروزی 3-2 به پایان برد تا منتظر نتایج رقیب سرسختش، منچسترسیتی بماند.

 

 

چند دقیقه بعد از گل نیوکاسل در دقیقه 20، ترنت الکساندر آرنولد به محمد صلاح پاس گل داد تا بازی 2-1 به سود لیورپول شود. لیورپول بعد از این گل با امید بیشتری برای پیروزی بازی کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه 3-2 سه امتیاز بسیار مهم از این بازی بدست بیاورد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7735
اخبار مرتبط

نظرات شما