حاجی دلیگانی خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان شد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به اوضاع معیشتی و درمانی معلمان شد و عنوان کرد که وضعیت موجود در شأن فرهنگیان نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: «چرا نسبت به افزایش قیمت چند برابری دستگاه دیجیتال که عموماً مورد استفاده اقشار ضعیف جامعه است هیچ نظارتی نمی‌کنید؟» که متن این تذکر به شرح زیر است:

جناب آقای وزیر!

دستگاه گیرنده دیجیتال برای شبکه‌های استانی و مورد استفاده در تلویزیون‌های نسبتاً قدیمی که توسط شرکت dena در داخل تولید می‌شود معلوم نیست در چند ماه گذشته به چه دلیل قیمت این محصول به طور غیرمتعارف افزایش یافته است لازم است نسبت به این موضوع رسیدگی نماید.

وی همچنین در تذکر دیگری خطاب به سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان شد که متن این تذکر به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: به اوضاع معیشتی و درمانی معلمان رسیدگی کنید وضعیت موجود در شأن فرهنگیان نیست، سطح خدمات بیمه‌ای را افزایش بدهید و حقوق و مزایای آنها را حداقل به موقع پرداخت نمایید.

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر!

در این شرایط سخت اقتصادی دغدغه تأمین حداقل معیشت برای خانواده قطعاً در کیفیت آموزشی معلمان تأثیر می‌گذارد، این وضعیت نه در شأن معلمان و نه به مصلحت کشور است، تدبیری بیاندیشید که سطح خدمات بیمه‌ای و مزایای این قشر خدمتگزار بهبود یابد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، علاوه بر این در تذکری به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: به جای ورود غیرکارشناسی و غیرمرتبط و بی‌محل در حوزه‌های دیگر به وضعیت نابسامان فضای مجازی رسیدگی کنید که متن این تذکر به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: به جای ورود غیرکارشناسی و غیرمرتبط و بی‌محل در حوزه‌های دیگر و اظهارنظر سند ۲۰۳۰ به وضعیت نابسامان فضای مجازی رسیدگی کنید.

شرح تذکر:

جناب آقای جهرمی!

کمتر کسی است که با کمترین دغدغه نسبت به موضوعات اخلاقی، امنیتی و خانواده وضعیت نابسامان فضای مجازی را یک تهدید برای کشور تلقی نکند، قتل طلبه مظلوم همدانی نمونه بارز و مصداق کامل این ادعاست. لازم است جنابعالی به عنوان عالی‌ترین مقام وزارتخانه مربوطه وظیفه رسیدگی به آن را دارید و قطعا باید در خصوص آثار و عواقب این ولنگاری پاسخگو باشید.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7740
اخبار مرتبط

نظرات شما