جنگ دیدنی مهاجمان استقلال با بن عطیه در آزادی

کاپیتان تیم ملی مراکش یکی از سرشناس ترین چهره های الدحیل در بازی امشب مقابل استقلال در آزادی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی بن عطیه به عنوان یکی از گران ترین بازیکنان شاغل در لیگ ستارگان، زمستان سال گذشته از باشگاه یوونتوس ایتالیا خریداری شد تا به عنوان اصلی ترین مهره سران باشگاه قطری در پروسه ترمیم و تقویت الدحیل پا به دوحه بگذارد. ستاره سرشناس که به نوعی رکورد نقل و انتقالاتی این فصل لیگ ستارگان را نیز شکست تا به ستون اصلی تدافعی الدحیل تبدیل شود.


بن عطیه خیلی زود ارزش های خود را نشان داد و به مرد کلیدی روی فاریا در ترکیب و ساختار تدافعی تبدیل شد. این بازیکن خوش اخلاق و خوش برخورد مراکشی که از محبوبیت زیادی در میان شیرهای اطلس و طرفدارانش برخوردار است در حالی پا به ایران و تهران گذاشته است که سال گذشته تقابل های او با ایرانی ها فراز و نشیب های زیادی داشت.


کاپیتان تیم ملی مراکش در سن پطرزبورگ در اولین تجربه بازی در جام جهانی نتوانست مانع باخت شیرهای اطلس به شاگردان کارلوس کی روش شود. او که خیلی امید داشت به عنوان رهبر مراکشی ها از گروه دشوار جام جهانی صعود و بعد از 20 سال غیبت حماسه ای بزرگ خلق کند، سرخورده از شکست برابر ایرانی ها تنها توانست طعم حضور در مرحله گروهی را بچشد.

 


بعد از آن کوچ به فوتبال آسیا و حاشیه خلیج فارس این فرصت را در اختیار او قرار داد تا در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن مقابل یکی از نماینده های سرشناس و پرافتخار ایران به میدان برود. نمایشی خاطره انگیز که با گلزنی به استقلال هم توام شد تا به نوعی او زخم های باخت به تیم ملی ایران را التیام ببخشد. حالا در بازی برگشت پای این بازیکن گران قیمت و 12 میلیون یورویی به تهران باز شد تا در ورزشگاه بزرگ آزادی مقابل طرفداران پرشمار استقلال به میدان برود.


مسلما رویارویی امشب بن عطیه با نیروهای تهاجمی و تشنه گلزنی استقلال می تواند صحنه های جذاب و جالب توجهی در این بازی بزرگ خلق کند، صحنه هایی که طرفداران استقلال امید دارند کاپیتان مسلمان تیم ملی مراکش بازنده آن باشد تا امیدها برای زندگی در گروه مرگ دوباره به اردوی پسران آبی تهران بازگردد.

 

 

 


مهدی بن عطیه دیشب هم زمان با حلول ماه مبارک رمضان در بسیاری از کشورها با انتشار تصویری از نماد این ماه عزیز در میان مراکشی ها، رمضان را به همه طرفدارانش تبریک گفت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7792
اخبار مرتبط

نظرات شما