جوابیه اداره ارتباطات رسانه ای اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم؛

راکبان موتورسیکلت از قانون تخطی کردند پلیس راهور برخورد کرد

اداره ارتباطات رسانه ای اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در خصوص خبر منتشر شده در پایگاه خبری تحلیل قم فردا جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  جوابیه اداره ارتباطات رسانه ای اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در خصوص خبر منتشر شده در پایگاه خبری تحلیل قم فردا.

با سلام بدینوسیله در خصوص انتقاد مورخ 98/02/04پایگاه خبری قم فردا مبنی بر مشکلات ایجاد شده در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)در مراسم نیمه شعبان به اطلاع می رساند اقدامات صورت گرفته برابر مصوبات به دلیل اولویت دادن عبور و مرور عابرین پیاده و به جهت اشاعه فرهنگ پیاده روی بوده که متاسفانه برخی از راکبین موتور سوار از قانون تخطی کرده که میبایست از سوی پلیس راهور با ایشان برخورد می شد. علی ایحال علیرغم تاکیدات مبنی بر استفاده عموم مردم از خودروهای عمومی اما استفاده از خودروهای شخصی باعث بوجود آمدن ترافیک گردید که تردد خودروهای عمومی همانند تاکسی و اتوبوس را هم مختل نمود..

خاطر نشان می شود پایگاه خبری تحلیل قم فردا در گزارش تحلیلی در خصوص برخی از تمهیدات اندیشه شده در مراسم پیاده روی روز نیمه شعبان سال 98 انتقاداتی را وارد کرده بود.
لینک خبر
ضعف آشکار مدیریتی قم در روز نیمه شعبان/ نبود برنامه فرهنگی در پیاده‌روی جمکران
http://www.qomefarda.ir/7114



انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/7823
اخبار مرتبط

نظرات شما