بررسی موضوع تخصیص 14 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی در نشست غیرعلنی مجلس

نمایند مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست غیرعلنی امروز رئیس مجلس گزارشی را از تحریم نفتی آمریکا و اقدامات این کشور در این زمینه و معافیت برخی کشورها به نمایندگان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه مسائل اقتصادی کشور و به ویژه نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار اعتبار در خصوص کالاهای اساسی و پرداخت آن به مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌در نشست امروز راهکارهای مختلفی پیشنهاد شد که این میزان اعتبار به صورت کالابرگ یا الکترونیک در اختیار مردم قرار گیرد که در نهایت جمع‌بندی در خصوص آن انجام نشد.

نمایندگان مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا کمیسیون اقتصادی با دعوت از کارشناسان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنها راهکاری در این زمینه پیشنهاد وگزارش آن را در صحن مجلس ارائه کند.

ابوترابی در پایان خاطرنشان کرد:‌در این جلسه همچنین رئیس مجلس گزارشی از تحریم نفتی آمریکا و کشورهایی که از این تحریم نفتی معاف شده‌اند، اقدامات اخیر آمریکا در خصوص تحریم نفتی و مسائل مختلف اقتصادی کشور به نمایندگان ارائه کرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7894
اخبار مرتبط

نظرات شما