پاسخ مبهم رئیس بارسا به احتمال اخراج والورده

پس از شکست سنگین بارسا از لیورپول این احتمال بالاست که ارنستو والورده از این تیم اخراج شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از پیروزی 3-0 بارسا در بازی رفت برابر لیورپول، بدبین ترین هوادار بارسا هم تصور نمی کرد که تیم محبوبش، امشب در آنفیلد 4 گل دریافت کرده و حذف شود.

اکنون شرایط به طرز عجیبی در باشگاه بارسلونا تغییر کرده است. این تیم تا روز گذشته در رویای سه گانه بود و با ارنستو والورده به آینده ای درخشان فکر می کرد، ولی حالا شاید این مربی شغلش را از دست بدهد. 

 

 

 

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در پایان بازی گفت:« به خاطر هواداران به خصوص آنهایی که به آنفیلد آمده بودند، بسیار ناراحتم. از این شکست بسیار متاسف هستم و عذر می خواهم. همان اتفاق رم این بار هم تکرار شد. الان همه داغ و عصبی هستیم و دوست ندارم خیلی حرف بزنم. زمان برای تعمق بیشتر خواهیم داشت ولی درهر صورت توضیح این شکست دشوار است.

هنوز یک فینال کوپا دل ری پیش رو داریم و در داخل باشگاه در مورد شکست امشب حرف خواهیم زد. واقعا حرفی برای گفتن نیست؛ به خصوص روی گل چهارم که به شکل عجیب و غریبی به ثمر رسید.»

 

بارتومئو در مورد عواقب این باخت و احتمال اخراج والورده گفت:« هنوز با والورده و بازیکنان حرف نزده ام. الان شرایط مناسبی برای واکنش نشان دادن نیست. باید تیم را برای فینال کوپا دل ری مهیا کرد. از فردا در مورد وقایع آنفیلد بررسی های لازم را خواهیم کرد.»




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7935
اخبار مرتبط

نظرات شما