کوتینیو و سوارز؛ بازگشت کابوس وار به آنفیلد (عکس)

دو ستاره سابق قرمزهای مرسی ساید بازگشت ناموفقی به آنفیلد داشتند و در نهایت شاهد بازگشت باورنکردنی تیم سابق شان بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، لیونل مسی لقب چهره ویژه بازی امشب را نمی‌گیرد. کوتینیو و سوارز دو بازیکن سابق لیورپول اصلی ‌ترین بازیکنان آنفیلد بودند که به محض رسیدن توپ به آن‌ها واکنش جالب و قابل انتظار را از هواداران دریافت می‌کردند. اما هر دو نمایش دور از انتظاری از خود نشان دادند تا بارسا باز هم اسیر بازگشت‌های طلایی و فوق العاده شود و حذف از اروپا را تجربه کند.

 

 

 

 

*لوییس سوارز، خداحافظی با همان یک گل زده!


مهاجم اروگوئه‌ای بارسا، تنها یک گل در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند که مقابل لیورپول بود. او در بازگشت به آنفیلد اعلام کرد که کاری به هواداران ندارد و کار خودش را به صورت فوق العاده انجام می‌دهد. اما میزان تنفر از او به حدی بود که نمایشش به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. مهاجمی که داخل باکس هیچ توپی به دست نیاورد و بازنده کامل برابر مدافعان لیورپول بود. شاید ماندگار ترین تصویر از سوارز همان تکان دادن سرش بعد از گل‌های لیورپول بود. حسرتی که چند سال قبل توسط خود او به دل حریفان لک‌لک‌ها می‌نشست و حالا گریبان خودش را گرفت.

 

 

 

 

 

*کوتینیو، با بارسا اروپا می‌خواست اما در حسرت دو فینال ماند!


کوتینیو لیورپول را سال گذشته به مقصد بارسلونا ترک کرد تا شانس حضور و قهرمانی در اروپا را داشته باشد اما حالا در حسرت مانده است. او که سال خوبی را همراه با آبی و اناری‌ها طی نمی‌کند، بار دیگر به آنفیلد بازگشت تا به رویای دیرینه‌اش دست پیدا کند اما شاگردان کلوپ به او و‌ یارانش درس فوتبال دادند. کوتینیو جای ثابت خود در لیورپول را ترک کرد و برای کسب جام به بارسا آمد اما هرگز آن درخشش را از خود نشان نداد تا حالا علاوه بر از دست دادن جایگاهش در دو فینال که لیورپول یک طرفش بوده غایب و بهترین فرصت از دست او رفته باشد. حالا تجربه جدیدی برای دیگران به وجود آمد، کلوپ نشان داد رسیدن به فینال ستاره نمی‌خواهد و تنها با یک نمایش بی نقص و امید بالا می‌توان به آن رسید. مسئله‌ای که مورد غفلت هافبک برزیلی بارسا واقع شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7937
اخبار مرتبط

نظرات شما