قیمت زولبیا وبامیه در قم اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان استان قم با اشاره به کمبود شکر در شهر قم و مشکلات ایجاد شده برای قنادی‌ها گفت: نرخ زولبیا و بامیه واحدهای ممتاز ۱۷ هزار تومان، واحدهای درجه یک ۱۵ هزار و پانصد تومان و واحدهای دیگر ۱۴ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن صادق‌زاده با اشاره به قیمت زولبیا و بامیه در قم، اظهار داشت: نرخ زولبیا و بامیه واحدهای ممتاز 17 هزار تومان، واحدهای درجه یک 15 هزار و پانصد تومان و واحدهای دیگر 14 هزار تومان است.

وی با اشاره به کمبود شکر در شهر قم و مشکلات ایجاد شده برای قنادی‌ها افزود: شکری در قم وجود ندارد، بازرگانی استان اقدامات زیادی برای کمبود شکر انجام داده است ولی شکر در قم بارگیری نمی‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان استان قم تصریح کرد: فرمانداری و استانداری و مسئولان قم همه پیگیر مشکل کمبود شکر در استان هستند و مشخص نیست که شکر چه زمانی وارد قم می‌شود چون پول هم واریز شده است.

صادق‌زاده بیان کرد: متاسفانه مشخص نیست که چه سیاستی در زمینه شکر در قم وجود دارد و مشکل از کجا هست چون پول هم واریز شده ولی شکر در قم با مشکل کمبود روبه‌رو است.

وی ادامه داد: شهرهای دیگر مثل قم با مشکل شکر روبه‌رو نیستند و شکر در بازار موجود است ولی با توجه به اینکه قم زائرپذیر است و مصرف باقلوا و شیریتی در این شهر بالا است موضوع شکر با مشکل روبه‌رو شده است.

رئیس اتحادیه قنادان استان قم گفت: جمعیت قم نسبت به شهرهای کاشان و اراک بسیار بیشتر است، معمولاً به اندازه جمعیت شکر اختصاص پیدا می‌کند و تاکنون موضوع کمبود شکر و روغن در قم برطرف نشده است.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: مسئولان استان اقدامات اساسی برای برطرف کردن مشکل شکر انجام دادند ولی تاکنون مشخص نشده که نقطه ابهام در کمبود شکر کجا است.



انتهای پیام/
منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/7990
اخبار مرتبط

نظرات شما