قم میزبان جام رمضان بزرگ فوتسال

مسابقات جام رمضان فوتسال بعد از قرعه‌کشی امشب در هیأت فوتبال استان قم از روزهای پایانی هفته جاری در بزرگترین سالن ورزشی قم رسما آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کمیته فوتسال استان قم متولی برگزاری دوره جدید رقابت‌های جام رمضان فوتسال است و این بازی‌ها را با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم برگزار می‌کند، مسابقاتی که در آن استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی در کنار چهره‌های مطرح و سرشناس فوتسال قم حضور دارند.

ثبت‌نام از تیم‌های علاقه مند به شرکت در جام رمضان سال 1398 فوتسال به پایان رسیده و مراسم قرعه‌کشی امشب در حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده، مسوولان هیأت فوتبال و کمیته فوتسال قم در این هیأت برگزار می‌شود تا هم گروه‌بندی رقابت‌ها مشخص شده و هم تیم‌ها در جریان برنامه بازی‌ها قرار بگیرند.

این در حالی است که کمیته فوتسال قم اعلام کرده با مساعدت رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان این استان، بابت ورودی مسابقات برای تمام تیم‌ها تخفیف لحاظ شده، ضمن اینکه رقابت‌ها مطابق معمول سال‌های گذشته در بزرگترین سالن ورزشی قم یعنی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان به انجام می‌رسد.

خبر دیگر از فوتسال قم به دعوت چهار بازیکن نونهال فوتسال قم به اردوی استعدادیابی تیم ملی اختصاص دارد، خبری که رضا بمانی مسوول کمیته فوتسال استان قم راجع به آن گفت: از سوی کمیته فوتسال و ‌مربیان استعدادیاب تیم ملی، بازیکنانی از استان‌های مختلف برای حضور در تمرین تیم ملی نونهالان کشور دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه قم استعدادهای زیادی در رشته فوتسال دارد و باشگاه‌های قم کار سازندگی در این رشته را به خوبی انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: چهار بازیکن مستعد و آینده‌دار فوتسال قم به نام‌های ابوالفضل زارعی بچه‌آبادی، رضا غلامی، سجاد بیات و ابوالفضل اعرابی به نمایندگی از قم راهی این اردو شده‌اند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7994
کلیدواژه: فوتسال جام رمضان قم
اخبار مرتبط

نظرات شما