وعده قطبی به فولادی ها؛ ترانسفر بازیکنان به خارج!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن خوشحالی از حضور افشین قطبی در این تیم، اعلام کرد که دست او برای خرید در نیم فصل باز است و اهداف جدیدی مدنظر باشگاه با حضور قطبی قرار دارد.

حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم و آمدن افشین قطبی به لیگ برتر گفت: انتخاب آقای قطبی از حدود یک ماه پیش استارت خورد. گزینه های زیادی وجود داشت و با توجه به اینکه در هیئت مدیره مطرح شد و نقاط قوت و ضعف همه آنها بررسی شد، در نهایت امر به آقای قطبی رسیدیم. به ایشان از طریق یکی دو نفر از دوستانی که ارتباط نزدیکی داشتند، مرتبط شدیم و نهایتا به صورت تلفنی مذاکره کردیم. زیرساخت ها و فضایی که باشگاه فولاد خوزستان به عنوان یک باشگاه حرفه ای داشت، برای او فرستادیم که باعث تعجبش شد. از انجا که خود آقای قطبی به خاطر عرق و تعصبی که به وطن خود داشتند، راغب بودند در ایران کار کنند، برای کمک به فوتبال این استان موافقت کردند. ما هم در گذشته نشان داده ایم که باشگاه فولاد یک کارخانه بازیکن سازی است و جوان های زیادی را به تیم ملی معرفی کرده است. با توجه به استراتژی باشگاه فولاد که دنبال ساخت یک ورزشگاه با عظمت با برآورد 150 میلیارد بوده، قطعا برای این ورزشگاه به دنبال یک مربی با دانش می گردد که به فوتبال روز دنیا مسلط باشد.

او افزود: باید از این معدنی که در استان خوزستان وجود دارد، استعدادهای مختلف را کشف کنیم. نگاه ما در واقع سه سویه بوده است. اول تیم بزرگسالان، دوم آکادمی باشگاه و سوم ارتباط و تعامل بین آقای قطبی و مربیان تیم های پایه. این باعث می شود در فضای توسعه آموزش مربیان استان هم حرکت کنیم. با آقای قطبی می خواهیم در راستای اهداف مجموعه فولاد خوزستان، در رده های بالای جدول قرار بگیریم و به نوعی فشار و تنش های جوانان استان و هواداران را تخلیه کنیم. یک نگاه ویژه را دنبال می کنیم و به مردم خوب استان می گوییم که به دنبال جایگاه واقعی فولاد هستیم تا هواداران دلخوش باشند و دوباره با نشاط در ورزشگاه حاضر شوند. شاد کردن دل این مردم که تنها تفریح آنها باشگاه است، یک عبادت برای ما محسوب می شود. امیدواریم این اهداف با همت بازیکنان جوان و باتجربه محقق شود. همچنین هواداران خوب و با غیرتی داریم که همیشه در سرما و گرما تیم را کمک می کنند و باعث دلگرمی هستند. امیدواریم فرایند باشگاه داری را با گام های موفق به سرانجام برسانیم. هرچند سخت است، اما تلاش می کنیم این فصل در رتبه های بالا قرار بگیریم. حمایت های مهندس کشانی، مدیر عامل شرکت و هیئت مدیره انجام دادند هم به ما کمک می کند.

او درباره اهدافی که باشگاه فولاد با افشین قطبی دارد، گفت: قرارداد ما یک و نیم فصل است. این ها منوط به آن است که آیا پایه هایی که ما مدنظر داریم، اتفاق می افتد یا خیر. ابتدا به دنبال مرحله اول و دوم برنامه هایمان هستیم. اگر این ها انجام شد، به سراغ فازهای بعدی می رویم.رضایی در مورد ارتباط خوبی که قطبی با هواداران برقرار می کند و استقبال هواداران فولاد از او نیز گفت: باشگاه فولاد از اولین باشگاه هایی بود که کانون هواداران را به شکلی منسجم و دارای ساختار ایجاد کرد. لیدرهای باشگاه هم به دنبال ساختن یک جو صمیمی بین هواداران هستند. تمام دلخوشی بازیکنان هواداران هستند و تمام دلخوشی هواداران، بردهای تیم و کسب جایگاه واقعی فولاد است. همه ما مکمل هم هستیم. امیدواریم اهدافی که مدنظر مان بوده، محقق کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره نگاه ویژه قطبی به تیم های پایه اظهار داشت: دقیقا همینطور است. یکی از عواملی که باعث انتخاب آقای قطبی شد، این بود که با او صحبت کردیم و دیدگاه او نسبت به تیم های پایه و آکادمی باشگاه را متوجه شدیم. قطبی با دانشی که دارد، می تواند در راستای این استراتژی باشگاه حرکت کند. پنجره جدیدی را داریم باز می کنیم. با توجه به ارتباطی که بین او و مربیان مختلف در کشورهای خارجی وجود دارد، دنبال این هستیم که در آینده بازیکنان تیم های پایه فولاد را جهت آموزش و ارتقای سطح به دیگر کشورها بفرستیم.

او پیرامون فعالیت باشگاه فولاد در نقل و انتقالات نیم فصل افزود: دست آقای قطبی را باز گذاشته ایم. این را باید اجازه دهیم که او فضا را بررسی کند که آیا نیاز هست به این کار یا خیر. ایشان هر خواسته ای داشته باشد، پس از بازی با تراکتور به ما اعلام می کند و ما هم فراهم می کنیم. فعلا به دنبال صدور کارت برای آقای قطبی هستیم تا در دیدار مقابل تراکتور روی نیمکت بنشیند.

http://qomefarda.ir/83
اخبار مرتبط

نظرات شما