مفرد: باید سریع‌تر به داد انجیرستان‌های لرستان رسید/ لزوم تامین تجهیزات لازم برای جهادگران

مسئول جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی برای نجات انجیرستان‌های لرستان گفت: این باغ‌هاکه معیشت حدود 5 هزار نفر را تامین می‌کند دارند نفس های آخر خود را می‌کشند و باید هرچه زودتر به داد آنها رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،صادق مفرد مسئول جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی برای نجات انجیرستان‌های لرستان گفت: متاسفانه در بازدیدی که امروز از  باغ‌های انجیر لرستان داشتیم متوجه شدیم که این انجیرستان‌ها به دلیل آسیبی که از سیل دیده‌اند دارند نفس های آخر خود را می‌کشند.

وی ادامه داد: هم اکنون نزدیک به ۸۰ هکتار باغ انجیر که معیشت نزدیک به ۵ هزار نفر را تامین می‌کند در معرض خطر نابودی قرار دارد و تنها دوهفته فرصت باقی است تا این باغ‌ها نجات پیدا کنند.

مفرد تاکید کرد: قطعا اگر مردم‌ مناطق سیل زده شغل داشته باشند می‌توانند منازل خود را بسازند ولی اگر معیشت این منطقه نابود شود باخودش هزاران مسئله اجتماعی را هم به وجود می‌آورد و شاید حاشیه شهر جدیدی را رقم بزند که هزینه های زیادی رو تحمیل خواهد کرد.

وی گفت: برای نجات این باغ‌ها به نیروی کمکی، تجهیزات عمرانی، خودرو و لجستک احتیاج است، تا الان نیروهای جهادی حاضر کار ۱۰ هکتار از زمین‌ها را انجام دادند و اگر پشتیبانی صورت گیرد به حول و قوه اللهی این مسئله حل خواهد شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/8379
اخبار مرتبط

نظرات شما