حضرتی: هیچگونه درکی از له شدن مردم در زیر چرخ‌های گرانی نداریم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم دارند له می‌شوند و ما می‌بینیم و شاید درک‌شان هم نمی‌کنیم. هیچ گونه درکی از له شدن ملت در زیر چرخ‌های گرانی،‌ تورم و بیکاری و هرج و مرج حاکم بر بازار و اقتصاد نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، الیاس حضرتی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 24 اردیبهشت 98) گفت: بی‌شک سخت‌ترین برنامه تحریم جهانی و غلیظ‌ترین برنامه محاصره اقتصادی بعد از انقلاب و در یک صد سال گذشته ایران علیه مردم ما تحمیل شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان ما در تلاش هستند که فشار اصلی را بر گرده آحاد ملت به خصوص مردم ضعیف و مستضعف و اقشار آسیب‌پذیر وارد کنند تا رابطه،‌ اعتقاد، باورهای آنها را لطمه  بزنند و آنها را از نظام و انقلاب‌شان جدا کنند. هدف دشمن در مرحله اول حمله نظامی نیست. چه بسا که امکان دارد و محتمل است

وی افزود: در مرحله اول خرد کردن شخصیت مردم، له کردن آنها در زیر چرخ مسائل و مباحث و مشکلاتی که وجود دارد از بین بردن اعتماد آنها و تبدیل امید، ارتباط و باورشان به یاس و ناامیدی در دستور کار دشمن است. ما در یک جنگ روانی وحشتناک وارد شده‌ایم، جنگ شروع شده،‌جنگ روانی بر علیه ملت ایران از زمین و هوا با استفاده از تمام تکنیک‌ها و تکنولوژی‌ها و ابزار و.... آغاز شده و مردم از همه اطراف و اکناف و از زمین و هوا بمباران روانی می‌شوند تا از این طریق مردم ناامید شوند.

حضرتی خاطرنشان کرد: دشمن در صدد است تا مردم را ناامید کند، به اختلافات دامن بزند، طبل و شیپور اختلافات و تضادها و شکاف‌ها را همچنان بنوازد، فشار اقتصادی چه بر اثر تحریم و چه بر اثر ضعف مدیریت دامنگیر مردم کند. مردمی که از ابتدای انقلاب شب و روز پای این انقلاب ایستاده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:مردم از ابتدای انقلاب هر چه داشتند و نداشتند تقدیم کردند و پای این معامله بزرگ ایستادند و امروز مورد تهاجم تیرهای زهر‌آگین دشمن در این جنگ روانی قرار گرفتند و جنگ روانی وضعیت به گونه‌ای است که مسئولان درک نمی‌کنند و یا دیر درک می‌کنند و زمانی درک می‌کنند که کار از کار گذشئه و مردم زیر چرخ‌ها له می‌شوند.

وی افزود: دشمن دارد از تمام توانش استفاده می‌کند و با اخبار غلط و با بزرگ‌نمایی 1200 نفر منافقین نشسته‌اند در چهره حزب‌اللهی اصلاح طلب اصولگرا و مدافع نظام و افراطی و تندرو و دارند سمپاشی می‌کنند. در داخل هم ما توجهی به این جنگ بزرگ نداریم. در این جنگ روانی صدا و سیما در خط مقدم باید قرار داشته باشد، رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها، جامعه‌شناسان باید مورد مشورت قرار گیرند.

حضرتی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای ما علیرغم زحماتی که دارد اما تلاش و توان مدیریتی‌اش هیچ تناسبی با نیازهای این جنگ بزرگ روانی ندارد.روزنامه‌ها هم به خاطر گرانی کاغذ تغطیل می‌شوند، خبرگزاری‌ها هم با محدودیت‌های مختلف مواجهند،‌ما هم به جای اینکه با سعه صدر با نشریات و اهالی فرهنگ و اهالی خبر برخورد کنیم روزنامه یا مجله‌ای را به خاطر یک اشتباه در اولین قدم، تعطیل می‌کنیم و می‌کشیمش.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:نمایندگان ما در کجای کار هستیم. نمایندگان ملت در کجای این داستان قرار دارند؟ بودن یا نبودن ما چه اثری دارد؟ از خودمان پرسیده‌ایم اگر یک ماه مجلس را تعطیل کنند چه ضایعه‌ و خسارتی به این ملت وارد می‌شود؟  آیا وجود ما اثر مثبتی در این داستان دارد؟ جایگاه و نقش ما کجاست؟ این مردم دارند له می‌شوند و ما شاهدیم و شاید درک‌شان هم نمی‌کنیم. هیچ درکی از ملت زیر چرخ‌های گرانی و تورم و بیکاری و هرج و مرج حاکم بر بازار و اقتصاد نداریم و هر کدام‌مان طبلی برداشتیم و بر اختلافات و تعمیق اختلافات میکوبیم و سرگرم مسائل پوچ اندر پوچیم بدون آنکه اثر بیرونی داشته باشیم.

وی افزود: اگر عزیزان ما در سپاه با چشم تیزبینشان باید تحرکات دشمن را رصد کنند در حوزه سیاست خارجی وزیر خارجه ما باید مقتدرانه با اختیارات کاملی که از رهبری و نظام گرفته باید به تمام صاحب‌نظران و کسانی که می‌توانند در حوزه سیاست عمومی و در میدان سیاست عمومی تاثیرگذار باشند و همچنین نظام جمهوری اسلامی باید به همه وطن‌پرستان که در دنیا مؤثر هستند فراخوان دهد.

حضرتی در پایان گفت: از نظام و حکومت انتظار گذشت و بزرگی است. آقای شجریان در حال مردن است و به فرض در جایی هم اشتباه کرده گذشت از نظام باید باشد. اگر آقای خاتمی را از محدودیت دربیاورند به عنوان یک سیاستمدار در دنیا بخواهد کمک کند و اگر الان کمک نکند کی می‌خواهد کمک کند؟ نظام می‌خواهد خودش را از تمام نیروهای دلسوز محروم کند؟ نیروهای دلسوزی که 10 سال است در حصر هستند و پیام می‌دهند دوستان، طرفداران در صحنه باشید و به نظام کمک کنید. آخرین پیامی که از آقای موسوی بیرون آمده خطاب به آقای روحانی است. این است که گفته آقای روحانی فاصله‌ات را با رهبری کمتر کن و از رهبری فاصله نگیر.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/8381
اخبار مرتبط

نظرات شما