رها کردن کودک در داخل خودرو فاجعه آفرید! +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کودک خردسالی که در داخل یک خودروی پارک‌شده در خیابانی در منطقه برنابی شهر ونکوور کانادا رها شده بود بر اثر گرمای داخل خودرو جانش را از دست داد. بنا به اعلام پلیس محلی کانادا اورژانس پزشکی نتوانست جان این کودک را که بیهوش شده بود نجات دهد. این کودک بی‌گناه توسط پدرش که خودروی خود را در خیابان پارک کرده بود، در داخل خودرو رها شده بود. این حادثه روز پنجشنبه رخ داد و این کودک که هویتش مشخص نشده است، پس از انتقال به بیمارستان اعلام شد که جانش را از دست داده است.

رها کردن کودک در داخل خودرو فاجعه آفرید! ///

پلیس با والدین این کودک در محل حادثه صحبت کرد و تحقیقات از آن‌ها در حالی که هیچ یک توسط پلیس بازداشت نشده‌اند، ادامه دارد. "دین بورلیگ" رئیس پلیس محلی با تراژیک خواندن این حادثه گفت تحقیقات پلیس در مرحله اولیه قرار دارد. دین در این باره گفت: "واقعاً تأثربرانگیز است. من نمی‌توانم تصور کنم که چطور والدین این کودک با این حادثه کنار می‌آیند. تحقیقات از والدین کودک، شاهدان عینی، خانواده، همسایگان و هر فردی که بتوانیم اطلاعات از او بدست آوریم، ادامه دارد."

او افزود: "ما اکنون در حال وارد شدن به فصل گرما هستیم. لطفاً هرگز کودکان خود را در هر سنی که هستند در خودرو‌ها رها نکنید. گرمای خودرو جان آن‌ها را به راحتی می‌گیرد. این یک هشدار جدی است."

رها کردن کودک در داخل خودرو فاجعه آفرید! ///

هنوز مشخص نیست چه کسی با پلیس تماس گرفته است و این کودک چند ساعت در داخل خودرو بوده است.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که دمای هوا در ونکوور کانادا بین ۷ تا ۱۰ درجه سانتی گراد گرم‌تر از حد متوسط اعلام شده است. در روز پنجشنبه که روز وقوع حادثه بود بنا به گزارش هواشناسی دمای هوا به ۲۱.۴ درجه سانتی‌گراد رسیده بود. این در حالی است که دمای هوا در داخل خودرو‌ها به مراتب گرم‌تر بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/8403
کلیدواژه: خودرو کودک پلیس
اخبار مرتبط

نظرات شما