معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

دشمن با ایجاد یاس به دنبال بزرگنمایی مشکلات است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه راه حل برون رفت از مشکلات پیروی از منویات رهبری است، گفت: دشمن با ایجاد یاس به دنبال بزرگنمایی مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار سید قاسم قریشی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی همه دنیا حامی صدام بودند ، اظهارداشت:با تمام این حمایت اما بازهم انقلاب پیروز شد.

وی ادامه داد: صدام وعده داده بود که یک هفته ای تهران را فتح خواهد کرد اما جوانان ما با کمترین سلاح ها درمقابل دشمن ایستادند و آنها را وادار به عقب نشینی کردند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه  در نظام اسلامی دستاوردهایی به دست آمد که دشمنی‌ها را افزایش داد، گفت: امروز شرایط نظامی ایران به گونه ای است که ضربان قلب بسیاری از کشورهای اسلامی با ضربان قلب ایران اسلامی معنا پیدا می‌کند.

وی بیان داشت: در بسیاری از زمینه‌ها امروز خودکفا شده و پیشرفت‌های شگرفی به دست آورده ایم به گونه ای که در بسیاری از شاخص‌ها جزو برترین کشورهای دنیا هستیم.

سردار قریشی با اشاره به اینکه موفقیت کشور  در گرو ایستادگی و مقاومت همچون ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است، ابراز داشت: اگر در برجام موفق نبودیم و در اقتصاد موفق نیستیم به‌خاطر این است که همچون دفاع مقدس ولایت پذیری نداشتیم و با مشکلات امروز مواجه شده‌ایم.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد یاس به دنبال بزرگنمایی مشکلات است و راه حل مشکلات گوش دادن به منویات رهبری و دستورات ایشان است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تمام هجوم دشمن بر محدودیت سازی توان موشکی ما است تا به کشور ما توان هجوم داشته باشند، گفت: دشمن نقاط ضعف ما را شناسایی کرده و ما باید نقاط قوت خود را بشناسیم که مهم ترین آن ولایت فقیه است.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/8828
اخبار مرتبط

نظرات شما