والورده: ترجیح می دهم در فینال ببازیم تا نیمه نهایی

بارسلونا با شکست 2-1 از والنسیا نتوانست به عنوان قهرمانی کوپا دل ری دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بارسا انتظارات را بالا برده بود و بسیاری منتظر فتح سه گانه از سوی این تیم بودند؛ با این حال فصل با یک قهرمانی لالیگا برای این تیم به اتمام رسید.

 

 

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« والنسیا در ضدحملات بسیار قدرتمند است و اسیر همین ضدحملات شدیم. گل اول روی ناهماهنگی ما به ثمر رسید و گل دوم هم روی یک ضدحمله سریع حاصل شد. نیمه دوم تلاش زیادی کردیم ولی فقط یکی را جبران کردیم. بازی فقط در زمین والنسیا جریان داشت و خیلی راحت نیز به زمین این تیم می رسیدیم ولی ضعف ما در زدن ضربات نهایی بود.»

 

والورده ادامه داد:« این شکست با شکستی که برابر لیورپول داشتیم، متفاوت است. واقعیت این است که پس از فتح لالیگا، انتظارات از ما افزایش یافت ولی در نهایت نتوانستیم فاتح سه گانه شویم. هدف ما بردن همه جام ها بود و امشب نیز می خواستیم قهرمان شویم ولی بالاخره در فینال ها یک تیم بازنده می شود و تیم بازنده امشب، ما بودیم. قرار نیست خودمان را گول بزنیم. هدف ما سه گانه بود و فصل با طعم تلخی به پایان رسید.»

 

آینده:« من مربی تیم هستم و وظیفه دارم شرایط را تغییر دهم. آینده در دستان من نیست. به عنوان مربی همیشه ترجیح می دهم در فینال کوپا دل ری ببازم تا مثلا در یک چهارم نهایی. همچنین اگر حق انتخاب داشته باشم، بین شکست در نیمه نهایی و فینال چمپیونزلیگ، قطعا دومی را انتخاب می کنم.»

 

جای خالی مهاجم شماره 9:« امشب سوارز و دمبله را در اختیار نداشتیم و اواخر بازی ترجیح دادم آلنیا وارد زمین شود. در نهایت تصمیمات نهایی با مربی است.»




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/8918
اخبار مرتبط

نظرات شما