کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قم فردا:

معامله قرن محکوم‌ به شکست است/ مردم فلسطین به‌جای سنگ با موشک جواب صهیونیست‌ها را می‌دهند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که معامله قرن محکوم‌به شکست است، گفت: امروز مردم فلسطین به‌جای سنگ با موشک جواب صهیونیست‌ها را می‌دهند.

محمدحسن آصفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که معامله قرن محکوم‌به شکست است، اظهار داشت: این معامله در راستای سیاست‌ها و وعده‌هایی است که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در ایام انتخابات ریاست جمهوری این کشور به لابی صهیونیست‌ها در کنگره و سنا داده بود، می‌باشد که قطعاً به سرانجام نخواهد رسید.

وی ادامه داد: بخش عظیمی از کنگره را صهیونیست‌ها و طرفداران آن‌ها تشکیل می‌دهند، این افراد به دنبال این هستند که جایگاه رژیم صهیونیستی را در منطقه محکم کنند درحالی‌که صدای شکستن استخوان‌های نداشته این رژیم به گوش می‌رسد.

معامله قرن محکوم‌به شکست است

آصفری بیان داشت: اقدامی که با عنوان معامله قرن از آن یاد می‌شود هم ازنظر مردم غزه و فلسطین اشغالی و هم ازنظر سایر ملت‌های آزادی‌خواه کاملاً مردود و شکست‌خورده است.

وی انتقال سفارتخانه امریکا به بیت‌المقدس و تلاش برای ایجاد جایگاه برای این رژیم در بین کشورهای مسلمان را مردود دانست و تصریح کرد: تجربه ثابت کرده دولت‌های قبلی آمریکا هم به این‌گونه اقدامات دست زدند اما این‌گونه اقدامات انتفاضه را محکم‌تر و مقاومت مردم این کشور را بیشتر می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: خود مردم فلسطین می‌گویند غیر از خودشان کسی نمی‌تواند برای مردم این کشور تعیین تکلیف کند.

وی افزود: معامله قرن در ماه‌های اخیر بارها رسانه‌ای شده اما رژیم صهیونیستی جرئت ندارد که استارت این اقدام را از داخل فلسطین بزند به همین خاطر به دنبال بیان آن در کشورهای دیگر است.

آصفری بابیان این‌که آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد، گفت: امروز ما شاهد هستیم که اعتراض‌های مردم فلسطین روزبه‌روز بیشتر می‌شود و اگر یک‌زمانی تنها سلاح مردم فلسطین سنگ و کلوخ بود امروز کرانه باختری و مردم فلسطین مسلح شده‌اند و دیگر رژیم صهیونیستی نمی‌تواند دست به اقداماتی مانند معامله قرن بزند.

معامله قرن همانند قرارداد ننگین کمپ دیوید به نتیجه نخواهد رسید

وی روز قدس را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: روز قدس امسال باشکوه‌تر از گذشته در سرزمین‌های اشغالی برگزار خواهد شد و قطعاً در تمامی این تظاهرات معامله قرن محکوم خواهد شد.
نماینده سابق مجلس تصریح کرد: معامله قرن نیز همانند قرارداد ننگین کمپ دیوید که به نتیجه نرسید، حاصلی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا نخواهد داشت و باید گفت مسئله فلسطین زمانی حل خواهد شد که رژیم صهیونیستی از این منطقه خارج شود.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/9009
اخبار مرتبط

نظرات شما