قم میزبان دوره بین‌المللی مربیگری پینگ‌پنگ

پیکارهای جام رمضان تنیس روی‌میز پسران قم با معرفی نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم اعزامی هیأت پینگ‌پنگ قم به مسابقات تور ایرانی این رشته به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هیأت تنیس روی‌میز استان قم امسال رقابت‌های جام رمضان این رشته را مطابق هر سال در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار کرد و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر رقابتی نزدیک و تماشایی با یکدیگر داشتند.

این رقابت‌ها علاوه بر تلاش برای کسب رتبه‌های اول تا سوم، به واسطه در پیش بودن پیکارهای تور ایرانی تنیس روی‌میز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، زیرا هیأت پینگ‌پنگ استان قم جام رمضان را به عنوان رقابت‌های انتخابی برای شناخت نفرات حاضر در اردوی تیم منتخب قم برگزار کرد.

بر همین اساس پینگ‌پنگ بازان رقابتی نزدیک و نفس‌گیر به نمایش گذاشتند و سرانجام سیدعلی سجادیان و محسن سجادی به دیدار نهایی راه یافتند و سجادیان با شکست حریف خود قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به محمد محمدی رسید و میلاد عباسی رتبه چهارم این مسابقات را کسب کرد.

خبر دیگر از تنیس روی‌میز به برنامه‌ریزی هیأت قم برای برگزاری یک دوره آموزش مربیگری بین‌المللی سطح یک فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ اختصاص دارد، دوره‌ای که مرداد ماه در خانه تنیس روی‌میز قم برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در آن باید تا دهم خرداد ماه به کمیته آموزش هیأت قم مراجعه کنند.

مدارک لازم برای شرکت کنندگان در این دوره شامل تصویر کارت بیمه ورزشی، کارت عضویت فدراسیون تنیس روی‌میز، شناسنامه، کارت ملی، دو قطعه عکس، اصل فیش واریزی، آخرین مدرک تحصیلی، کارت مربیگری درجه سه ، کارت پایان خدمت برای آقایان و پاسپورت برای بانوان، معرفی‌نامه از هیات استان است، ضمن اینکه تمام مربیان دارای کارت‌های درجه یک تا سه امکان حور در این دوره را دارند و مدرک بین‌المللی سطح یک توسط فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز  برای شرکت کنندگان صادر می‌شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9030
اخبار مرتبط

نظرات شما