قائم‌مقام ستاد امربه‌معروف:

بزرگ‌ترین اپلیکیشن نظارتی در کشور راه اندازی می‌شود

قائم‌مقام ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور از راه‌اندازی بزرگ‌ترین اپلیکیشن نظارتی در کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله میرزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در سال 72 با دغدغه‌ای که بین متدین به وجود آمد با پیگیری‌های آیت‌الله جنتی ایجاد شد.

وی بابیان این‌که با کناره‌گیری آیت‌الله جنتی از امامت جمعه تهران تغییراتی در رأس ستاد به وجود آمد، ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه ستاد، رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر باید امامت جمعه تهران را عهده‌دار باشد به همین منظور آیت‌الله صدیقی به‌عنوان رئیس ستاد و در ادامه دکتر محبی به‌عنوان دبیر ستاد معرفی شد.

قائم‌مقام ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه را مهم‌ترین وظیفه‌ای این نهاد برشمرد و بیان داشت: برای احیای این فریضه و احیای جایگاه ستاد فرهنگ‌سازی و بسترسازی در جامعه را در دستور کار ستاد قراردادیم.

وی بابیان این‌که اقدامات ستاد هیچ تداخلی با وظایف نظارت عمومی وظیفه‌ای عمومی ما است و مردم باید در کنار مسئولان برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

میرزایی تأکید کرد: برای نظارت عمومی مردمی یک برنامه‌ای جدیدی داریم که پای قرارداد ایستاده‌ایم و بزرگ‌ترین اپلیکیشن نظارتی در کشور ساخته می‌شود و هدف از این برنامه این است که تخلفات اصناف وادارات را ثبت و ضبط کنند.

وی افزود: این برنامه در 6 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و برنامه‌ای خوبی برای الگوهای موفق در این اپلیکیشن دیده‌شده است.

قائم‌مقام ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور به بودجه این ستاد اشاره کرد و گفت: سال گذشته 42 میلیارد تومان برای این نهاد در نظر گرفته شد که تنها 16 میلیاردتومان آن محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال ایجاد تفاهم‌نامه با رسانه‌های مختلف هستیم تا از بستر رسانه‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر بهره بگیریم.





انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/9075
اخبار مرتبط

نظرات شما