دعوت کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را نشانه ای از وحدت ملی برای دستیابی به توفیقات بیشتر در مقابله با نظام سلطه دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را نشانه ای از وحدت ملی برای دستیابی به توفیقات بیشتر در مقابله با نظام سلطه می داند و اعلام می‌ دارد که دانشگاهیان سراسر کشور همگام با سایر اقشار در این راهپیمایی دشمن شکن حضور فعال و گسترده خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است:

« انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی رحمة الله علیه، به عنوان روز قدس، وحدت جامعه اسلامی را سبب شده ؛ انسجام و وحدتی که نظام سلطه را به وحشت و اضطراب انداخته است.

ملل مسلمان، در چنین روز مهمی اعلام می دارند که هرگز ظلم را نمی پذیرند و بازگشت فلسطینی های مهاجر به سرزمینشان را حق مسلم آنان می دانند. مردم مسلمان ایران همگام با سایر ملل اسلامی در روز جهانی قدس اعلام می‌کنند که: بیت المقدس متعلق به مسلمانان جهان است و مردم همیشه در صحنه ایران، از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد و اینک همه ملت‌های مسلمان نیک می دانند که فشار بر ایران و ایجاد التهاب در منطقه خلیج فارس با فریب و حقه آمریکایی معامله قرن، مرتبط است.

ایران مقاوم و پایدار بر اصول و آرمان‌های خود ایستاده است و از هیاهوی نظام سلطه هیچگاه نمی هراسد و اقدام نابخردانه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس هیچگاه مشروعیت نخواهد داشت و محکوم به شکست است.
شکست های رژیم صهیونیستی در سال های اخیر نیز حکایت از قدرت یافتن ملل و جوانان رشید جوامع اسلامی و اضمحلال تدریجی صهیونیست‌ها و نظام سلطه است که جریانات اخیر در سوریه، عراق و لبنان، همگی حکایت از سرعت قدرت و پیشرفت جریان بیداری اسلامی و الهام بخشی نظام اسلامی ایران است و در این میان سفرهای دورگرد های صهیونیست و آمریکایی نیز راه به جایی نخواهد برد و دستاوردی برای آنان نخواهد داشت.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ضمن دعوت همه ملت‌های اسلامی و آزادی خواه به ویژه مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از حکام متجاوز و فریب خورده عربستان سعودی می خواهد تا قبل از آن که بیش از این دیر شود به دامن اسلام و امت اسلامی بازگردند و از جنایت بر ضد ملل اسلامی و همدستی با صهیونیست ها و حامیان آنان و جنایت بیشتر ضد مردم مظلوم یمن، دست بردارند.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی حضور گسترده مردم در این راهپیمایی را نشانه ای از وحدت ملی برای دستیابی به توفیقات بیشتر در مقابله با نظام سلطه می داند و اعلام می‌ دارد که دانشگاهیان سراسر کشور همگام با سایر اقشار در این راهپیمایی دشمن شکن حضور فعال و گسترده خواهد داشت.»




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9126
اخبار مرتبط

نظرات شما