نماینده مردم در مجلس:

طرح معامله قرن با شکست روبرو است/حضور مردم نوید فروپاشی نظام صهیونیست را بشارت می دهد

نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه این حضور مردم نوید فروپاشی نظام صهیونیست را بشارت می دهد، گفت: طرح معامله قرن با شکست روبرو است.

حجت الاسلام ذوالنور در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز، اظهار داشت:  معامله قرن در حقیقت نقشه و برنامه ای از پیش شکست خورده است، اولین برنامه نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل برای نجات رژیم صهیونیستی نیست و آخرین هم نخواهد بود.
وی ادامه داد: این طرح از جنس سازش یک طرفه می باشد که حتی از حرکات سازشکارنه دوران عرفات و قبل از دوران محمود عباس هم بسیار خطرناک تر و خبیثانه تر است.
نماینده مردم در مجلس افزود: وقتی می بینیم که در برنامه های قبلی تا حدودی منافع فلسطینی ها برای راضی کردن آنها دیده بودند با شکست روبرو شد و حال این معامله قرن که در حقیقت یک حرکت خزنده و تسخیر کامل کرانه باختری و مناطق فلسطینی نشین است تا یک دولت بدون سلاح و ارتش در کرانه باختری ایجاد کنند که این توطئه را فلسطینی ها به خوبی درک کرده اند و یقینا تن به چنین حرکتی نخواهند داد.
وی ابراز داشت: امروز ما اتحاد و یکپارچگی به تمام جریان مقاومت را در گرایش های مختلف را شاهد هستیم و این طرح زود تر نسبت به طرح های گذشته با شکست روبرو خواهد شد.
ذوالنور بیان داشت: مردم ما هم پرشور و کوبنده در خیابان با زبان روزه حاضر هستند و ندای طرفداری از قدس شریف را سر می دهند که این نوید فروپاشی نظام نامشروع صهیونیستی را بشارت می دهد.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9144
اخبار مرتبط

نظرات شما