آقای محمدحسین میثاقی دقت کن!

محمدحسین میثاقی همچنان زیر فشار است و هر واژه‌اش بلوایی به پا می‌کند. اوخود این مسیر را برای کارش انتخاب کرده و شاید بهتر باشد آن طور که در مصاحبه اخیرش گفته نباشد و حرف‌ها را از یک گوش نگیرد و از گوش دیگر در کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، برنامه اخیر فوتبال برتر که با حضور علیرضا بیرانوند برگزار شده بود ، دیالوگی میان مجری و مهمان داشته که به جنجال در کانال ها وصفحات هواداری تیم های فوتبال به پا کرده است. یک جمله ساده از میثاقی زمانی که بحث درباره پیشنهادهای خارجی بیرانوند بود به حساسیتی بزرگ منجر شد. اینکه مجری برنامه به گلر اول تیم‌ملی بگوید اگر برنامه اش رفتن است زودتر تصمیمش را بگیرد و بعد از این بگوید که گلر دوم تیم ملی یعنی رشید مظاهری از ذوب آهن جدا شده است، در ادبیات میثاقی که عادت دارد خیلی خودمانی با مهمان‌هایش حرف بزند اصلا بار معنایی منفی ندارداما در ادبیات هواداری معنایش خط دادن به یک باشگاه برای خرید بازیکنی خاص می تواند معنا شود و در ادبیات مارکتینگ فوتبال، بخصوص در مدل دلالی سازمان یافته فوتبال ایران به عنوان یک پوئن پیشنهادی برای افزایش قیمت یک بازیکن حتی می‌تواند برداشت شود و به ذهنیت غبار گرفته عده‌ای که مدام سعی در افزایش این دو قطبی حمایت عدم حمایت از تیم‌های فوتبال مان نقش داشته باشد.

میثاقی حالا فارغ از همه حساسیت‌های اخیر . اینکه او کجا نشسته و جای چه کسی را گرفته. فارغ از اینکه برایش نظرات بقیه مهم است یا به قول خودش کامنت‌های انتقادی را از گوش دیگرش می ریزد دور، چه خوب است که کمی بر تمرکزش بیفزاید.

شیوه این تمرکز بیشتر تنها کاستن از نقش تصمیم‌سازی پشت صحنه ای و تمرکز بیشتر روی اجرا و سپردن کار تولید محتوا به گروه برنامه سازش است. اقلا در بازه ای که این حساسیت‌ها فروکش کند و حضورش عادی شود.

در غیر این صورت همین برنامه معمولی که زیرفشارها روی آنتن دارد، با چالش‌هایی به مراتب بزرگتر روبرومی‌شود و بیشتر زیر فشار حواشی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9175
اخبار مرتبط

نظرات شما