محافظ شخصی ویلموتس، سوژه رسانه های اروپایی

انتشار تصویری از اولین نشست سرمربی ایران و دستیارانش در ساختمان پک، سرو صدای زیادی در بین رسانه های اروپایی از جمله بلژیک به راه انداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از مذاکرات مفصل میان فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس در تهران و بروکسل در نهایت سرمربی سابق تیم های ملی بلژیک و ساحل عاج برای سه سال هدایت ایران را در دست گرفت تا رسما جانشین کارلوس کی روش لقب بگیرد.


این اتفاق در حالی مورد توجه رسانه های اروپایی قرار داشت که نگاه ها نسبت به این قرارداد و آغاز همکاری با انتشار اولین تصویر از نشست سرمربی ایران با دستیاران خارجی و داخلی در ساختمان پک از یک حیث دیگر بیشتر توجهات را به خود معطوف کرد آن هم حضور گارد امنیتی شخصی ویلموتس در تهران بود.


سایت voetbalprimeur در گزارشی پیرامون تصویر انتشار یافته از آغاز رسمی کار ویلموتس در تیم ملی ایران نوشت:« ویلموتس کار خود را آغاز کرد آن هم در حضور برخی چهره های شناخته شده برای بلژیکی ها که سال هاست با مارک کار می کنند. مانو فررا که از باشگاه خنت با ویلموتس همکاری داشت در کنار لورن اسپینوز از مارسی فرانسه و وحید هاشمیان مهاجم سابق تیم ملی ایران از جمله دستیاران مارک خواهند بود».

 


این سایت هلندی اما به دیگر مهمان ناخوانده ایرانی ها در تیم جدید فنی اشاره و نوشت:« سرجی بورلی، مردی با سر طاس و ظاهری کاملا آشنا برای طرفداران ویلموتس. مردی که از او به عنوان بادیگارد و افسر امنیتی خصوصی مارک نام برده می شود که از زمان حضور او در جمع شیاطین سرخ اروپا کنار ویلموتس دیده می شد، بعد از ساحل عاج در تهران هم او را همراهی می کند تا مشخص شود مارک در پایتخت ایران هم بدون گارد شخصی فعالیتی نخواهد داشت».


جالب این که بورلی علاوه بر مارک ویلموتس، بادیگار چهره های سرشناس دیگری هم بود از جمله لارنس آرمسترانگ دوچرخه سوار مشهور دنیا و قهرمان ادواری توردوفرانس که همواره در حضور این مرد طاس مقابل دوربین ها و طرفدارانش قرار می گرفت.

 

محافظ شخصی ویلموتس




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9225
اخبار مرتبط

نظرات شما