ایوان لکو سرمربی جدید العین (عکس)

سرمربی کروات و جوان باشگاه بروژ بعد از مدت ها گمانه زنی در خصوص تیم آینده سرانجام به حاشیه خلیج فارس رسید و هدایت بنفش های امارات را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در شرایطی که رسانه های اماراتی از مانوئل پدرو سرمربی موفق التعاون عربستان به عنوان گزینه اول هدایت العین نام می بردند شب گذشته سران باشگاه اماراتی در میان تعجب همگان ایوان لکو را به عنوان سکاندار جدید خود معرفی و قرارداد سه ساله ای با این مرد کروات به امضا رساندند.


ایوان لکو که تا دو هفته قبل هدایت بروژ و کاوه رضایی ستاره ایرانی را برعهده داشت بعد از ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی از این باشگاه بلژیکی کنار گذاشته شد تا بلافاصله مشتریان عربی او به صف شوند. از الشباب عربستان به عنوان مقصد نهایی این مربی نام برده می شد اما به یکباره سران العین با برپایی کنفرانسی مطبوعاتی لکو کروات را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند.

 


مرد کروات و جنجالی فوتبال بلژیک که در ماجراهای تبانی فصل گذشته ژوپیرلیگ سرو صدای زیادی به راه انداخت در العین جانشین گاریدو اسپانیایی شد به این امید که بتواند خاطرات خوش زوران مامیچ را برای بنفش های شهر العین تکرار کند.

 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9226
اخبار مرتبط

نظرات شما