همزمان با سالروز قیام 15 خرداد؛

راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد در قم برگزار شد + تصاویر

مردم انقلابی قم صبح امروز هم‌زمان با قیام 15 خرداد سال 42، با برپایی راهپیمایی با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  امروز مردم انقلابی قم نماز عید فطر را در حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و مساجد و بقاع متبرکه برگزار کردند و درواقع بعد از یک ماه بندگی و عبادت پروردگار متعال از ایشان طلب مغفرت و آمرزش گناهان خود را کردند.

البته امروز نماز عید فطر در شهر قم حال و هوای دیگری داشت، مردم انقلابی قم علاوه بر برگزاری نماز عید فطر یاد و خاطره‌ای روزی را گرامی داشتند که بیش از 56 سال از آن می‌گذرد اما همچنان این روز در ذهن مردم انقلابی به‌جامانده است.

15 خرداد سال 1342 جرقه‌ای انقلابی زده شد که امام خمینی (ره) آن را نقطه‌ای عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست.

مردم انقلابی قم در آن تاریخ با قیام خود نشان دادند که آماده جان‌فشانی درراه رهبر و مولای خود هستند، خیزشی که 15 سال بعد جواب داد و منجر به پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی ایران شد.

امروز نیز مردم نمازگزار قم بعد از اقامه نماز عید سعید فطر در حرم حضرت معصومه (س) به سمت چهار شهدا و سپس میدان روح‌الله راهپیمایی کردند و با تجمع در برابر بیت امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب تجدید پیمان کرده و حمایت خود از رهبر انقلاب را اعلام کردند.

مردم امروز با سردادن شعارهایی همچون؛ الله‌اکبر، لا اله الا الله محمد رسول‌الله (ص)، هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، اماما اماما قسم به روح پاکت راهت ادامه دارد، ۱۵ خرداد یوم الله است، ولایت‌فقیه اصل دین است محور اتحاد مسلمین است، محور وحدت ما ولایت‌فقیه است اساس نهضت ما ولایت‌فقیه است، صهیون جنایت می‌کند ترامپ حمایت می‌کند و ما ملت آزاده و دلیریم ننگ مذاکره نمی‌پذیریم، بار دیگر نشان دادند که با بصیرت و آگاهی نه‌تنها نقشه‌های دشمنان را برملا می‌کنند بلکه هوشیارتر از گذشته از انقلاب اسلامی ایران حراست و پاسداری می‌کنند.


انتهای پیام/110
گالری عکس
http://qomefarda.ir/9331
اخبار مرتبط

نظرات شما