آتش زر در گفتگو با قم فردا:

سازمان‌های شهرداری منحل نمی‌شوند / ایجاد مدیریت های شهری در ساختار شهرداری در دستور کار است

عضو شورای شهر قم با بیان این که سازمان‌های شهرداری منحل نمی‌شوند، گفت: ایجاد مدیریت های شهری در ساختار شهرداری در دستور کار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به لایحه ادغام سازمان تاکسیرانی، اتوبوس‌رانی و قطار شهری شهرداری قم اظهار داشت: ادغام سازمان‌ها باید با نظر وزارت کشور انجام گیرد و شهرداری‌ها نمی‌توانند بدون مجوز از وزارت کشور اقدام به این کار کنند.

وی ادامه داد: قبلاً هم این اقدام را انجام دادیم اما در وزارت کشور با اجرای آن مخالفت شده و مصوبه عملی نشده است.

آتش زر بیان داشت: تصمیم جدید شورای اسلامی شهر این است که سازمان‌ها منحل نشوند چراکه در صورت منحل شدن باید تأیید وزارت کشور را بگیریم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که سازمان‌های شهرداری که هم‌اکنون 16 سازمان است با ایجاد مدیریت در داخل شهرداری به‌صورت مدیریتی اداره کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: به‌عنوان‌مثال چند سازمان را در ذیل مدیریت حمل‌ونقل اداره کنیم تا علاوه بر صرفه‌جویی در منابع انسانی بهره‌وری را بالا ببریم.

وی افزود: این لایحه همچنان در شورا در حال بررسی است و تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه صورت نگرفته است.

آتش زر ابراز داشت: در صورت ایجاد مدیریت وزارت کشور ایرادی به مصوبه شورای شهر نخواهد گرفت و این کار به نفع شهر و شهرداری خواهد بود.

وی ادامه داد: در صورت نهایی شدن این لایحه بحث اخذ مالیات‌های جداگانه از سازمان‌های شهرداری نیز منتفی می‌شود که به نفع شهرداری است.
 

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/9467
اخبار مرتبط

نظرات شما