عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد/کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد، گفت: کوتاه آمدن در برابر آمریکا یک اشتباه استراتژیک است.

محمدجواد جمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به این در شرایط فعلی مقاومت بهترین گزینه است، اظهار داشت: در طی یک سال اخیر شاهد هستیم که استکبار جهانی شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها را علیه کشورمان به راه انداخته است که در نوع خود کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: این تحریم‌ها نشان می‌دهد که آمریکا نه‌تنها به هیچ عهدنامه‌ای پایبند نیست بلکه در برهم زدن مقررات بین‌المللی نیز سابقه‌ای درخشانی دارد.

جمالی افزود: تحریم‌ها تنها توطئه‌ای دشمنان نظام نیست چراکه ایجاد جو روانی و شایعه در داخل کشور حربه‌ای دیگری که در یک سال اخیر بارها علیه کشور و نظام استفاده‌شده است.

وی تصریح کرد: در این میان برخی از عوامل در داخل کشور که وابستگی شدیدی به منافقین و سلطنت‌طلب‌ها دارند آتش بیار معرکه شده‌اند و از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به‌نظام بهره می‌گیرند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ابراز داشت: بالا بردن سطح توقعات مردم در کنار القای ناکارآمدی مدیریت در کشور به‌عنوان دو اصل در جو روانی دشمنان نظام به شمار می‌رود که علیه ملت و نظام پیاده شده است.

شروط 12 گانه آمریکا دخالت آشکار و مستقیم در کشور است

وی به شروط 12 گانه آمریکا برای کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: هر یک از این شروط دخالت آشکار و مستقیم در کشور است که نشان می‌دهد استکبار جهانی به دنبال هدف قرار دادن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

جمالی راهپیمایی مردم در روز قدس و 22 بهمن را یادآور شد و گفت: مردم در این دو رویداد مهم نشان دادند که علیرغم تبلیغات کورکورانه دشمن آماده دفاع از نظام هستند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی اتحاد و همدلی مسئولان و جناح‌های سیاسی در برابر آمریکا را مهم و حیاتی شمرد و اظهار داشت: در ماه‌های اخیر مشاهده شد که همه جریان‌های سیاسی با حمایت از نظام تنها راه مقابله با یاوه‌گویی‌های آمریکا را دفاع از کشور و مقاومت دانستند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی به خواست آمریکا از مذاکرات خود اشاره کرد و بیان داشت: آمریکا از مذاکرات نتایج از پیش مشخص‌شده می‌خواهد که استقلال و آزادی کشور را هدف قرار داده است.

کوتاه آمدن در برابر آمریکا را یک اشتباه استراتژیک است

وی کوتاه آمدن در برابر آمریکا را یک اشتباه استراتژیک خواند و گفت: نباید در برابر کشوری که تا تنها هدفش از بین انقلاب است کوتاه آمد و هر نوع کوتاه آمدن در برابر این کشور به مسلخ بردن نظام است.

جمالی با تأکید بر سخنان اخیر مقام معظم رهبری مقاومت را راه منطقی و عقلانی برشمرد و تصریح کرد: منطق مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان جواب خواهد داد.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/9468
اخبار مرتبط

نظرات شما