ادیانی: آقای روحانی! مانع یکه‌تازی قیمت خودرو و کالاهای اساسی شوید

نماینده قائم‌شهر در مجلس خطاب به حسن روحانی خواستار رسیدگی به رشد افسارگسیخته قیمت کالاهای اساسی شد و گفت: یکه‌تازی قیمت خودروی داخلی بی‌کیفیت را مدیریت کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره عدم تخصیص اعتبار به جاده اصلی و بین المللی محور سوادکوه، گفت: هنوز یک ریال از بند «هـ» بودجه 97 که تاکنون به بقیه پروژه ها تخصیص داده شده به این پروژه داده نشده است.

وی افزود: لازم است درباره این موضوع جبران مافات کنیم چرا که مردم در مسافرت اخیر 9 ساعت در ترافیک بودند، همچنین باید پول اراضی و ملک هایی که بدون پرداخت ریالی تملک شده است پرداخت شود.

ادیانی خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت تصریح کرد: مالکیت و مدیریت کارخانجات نساجی مازندران هرچه سریع تر تعیین تکلیف شده و احیای کامل آن صورت گیرد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس، خطاب به حسن روحانی خواستار رسیدگی به رشد افسارگسیخته قیمت کالاهای اساسی شد و خاطرنشان کرد: یکه تازی قیمت خودرو داخلی بی کیفیت را مدیریت کنید.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9564
اخبار مرتبط

نظرات شما