ذوالقدر: وزارت راه به وضعیت اسکله‌های سیری و شهید رجایی رسیدگی کند

نماینده مردم میناب در مجلس با بیان اینکه اسکله سیری که ۱۰ سال پیش عملیات عمرانی آن آغاز شده بود اما زمانی برای پایان آن در نظر گرفته نشده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده گفت: اصلاح اسکله شهید رجایی بندرعباس هم محقق نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت: ۲۱ بهمن سال گذشته وزیر ارتباطات به مدیر کل خود دستور داد که مشکلات تلفنی روستاهای میناب برطرف شود اما تاکنون این موضوع محقق نشده است.

وی در تذکری به حجتی وزیر جهاد کشاورزی افزود: با آن که کشتی های چینی صید ترال جمع شدند اما این کشتی از راه‌های دیگری کارهای خود را دنبال کرده و در حال برچیدن نسل ماهی از دوستان ما هستند. 

نماینده مردم میناب در مجلس در تذکری خطاب به محمد اسلامی وزیر راه تصریح کرد: روستاهای میناب مشکلات راه و جاده زیادی دارند در حالی که در آنجا امکانات هم وجود ندارد.

ذوالقدر اظهار داشت: اسکله سیری که ۱۰ سال پیش عملیات عمرانی آن آغاز شده بود اما زمانی برای پایان آن در نظر گرفته نشده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. 

وی افزود: اصلاح اسکله شهید رجایی بندرعباس هم محقق نشده است. 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9593
اخبار مرتبط

نظرات شما