معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم:

تمام دوربین ها حداکثرتا نیمه اول امسال فعال می شوند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم با اشاره به مدیریت هوشمند شهر با دوربین ها ، گفت: امیدواریم تمام دوربین های سطح شهر حداکثرتا نیمه اول سال جاری فعال شوند.

سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به دوربین های سطح شهر، اظهار داشت: یکی از موارد مهمی که پلیس به دنبال آن است مدیریت شهر به صورت هوشمند می باشد.

وی ادامه داد: باید زیرساخت های لازم برای نصب دوربین ها از سوی دستگاه ها مانند شهرداری آماده شود که البته زیرساخت ها در حال آماده شدن می باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم تعداد دوربین های قول داده شده در حال تکمیل شدن است، گفت: برخی دوربین های ایرادات فنی می باشد که با کمک همکاران در حال رفع ایرادهای فنی هستیم.

وی بیان داشت:  این بستر درحال حاضر در شورای ترافیک بصورت نیمه فعال برقرار است و سعی می کنیم برای فعال شدن تمام دوربین های سطح شهر و استفاده کامل پلیس از  این دوربین ها حداکثرتا نیمه اول سال 98 به بهره برداری برسد.

سرهنگ حاجی زاده در ادامه خاطرنشان شد: استفاده از دوربین ها این امکان را به پلیس می دهد تا بصورت هوشمند هر کجا که نیاز باشد حتی اگر شهروندان هم تماسی نگرفته باشند ، برای برقرار نظم و امنیت در هر مکان و هر زمانی پلیس به سرعت حاضر شود.

وی ابراز داشت: البته دوربین های معابر خطوط ویژه که در حوزه شهرداری قرار دارد کاملا فعال هستند و خودروهایی که بدون مجوز در این محورها تردد کنندتوسط دوربین ها جریمه شده و قبض جریمه از طریق پست به راننده اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/9696
اخبار مرتبط

نظرات شما