ذوالنور در گفتگو با قم فردا:

رهبر انقلاب غرور ملی مردم ایران را تقویت کردند/ مذاکره با کشور عهد شکن منطقی و عقلانی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که مذاکره با کشور عهدشکن منطقی و عقلانی نیست، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن غرور ملی مردم ایران را تقویت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به دیدار اخیر نخست‌وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری اظهار داشت: نعمت بزرگ الهی که به مردم ایران اسلامی در این دوره‌ای تاریخی داده‌شده وجود مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بسیار بصیر، شجاع، قاطع و آگاه هستند به‌طوری‌که فریبی که آمریکایی ترتیب داده بودند توسط ایشان خنثی شد.

ذوالنور افزود: سیاست هویج و چماق آمریکا توأم با فشار سنگین است و هر عاقلی می‌داند در فضای فشار مذاکره کردن یعنی دادن امتیاز به‌طرف مقابل و در این صورت نمی‌توان از منافع ملی دفاع کرد.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری به‌خوبی شرایط را درک کردند و موقعیت را مناسب دیدند تا با حرکت انقلابی خودشان غرور بربادرفته ملت ایران را احیاء کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: اگرچه برخی افراد با رفتار و اقدامات خودشان لطمه به غرور ملی ایران اسلامی زده بودند و مردم یک عقده‌ای از این موضوع داشتند اما رهبر انقلاب غرور بربادرفته را احیاء کردند.

وی ادامه داد: امروز در چشم و نگاه مردم شادابی را می‌بینیم که احساس کردند که کشورشان مقتدر است و علاوه بر این فشارها و تهدیدها موجب نمی‌شود که امتیازهای بی‌جا به‌طرف زورگو و مستکبر بدهند.

ذوالنور بابیان این‌که مسئولان نظام از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شوند، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن فرمودند زمانی که ما نزدیک به 5 سال با آمریکا بر روی برجام مذاکره کردیم اما به‌صورت یک‌جانبه طرف مقابل از این معاهده خارج شد، ما با کدام منطق و عقلی دوباره با این کشور مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: اگر آمریکایی بگویند که مذاکره ما جهت حفظ نظام است تا براندازی صورت نگیرد غلط می‌کنند که می‌گویند نظام ما باید براندازی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: چهل سال است که روسای جمهور مختلف آمریکا این آرزو را داشتند اما کاری از آن‌ها ساخته نشده و اگر ترامپ می‌توانست تاکنون این کار را کرده بود اما نمی‌تواند این کار را بکند به همین علت عقب‌نشینی کرده است.

وی بابیان این‌که جواب قاطع را رهبر انقلاب دادند، گفت: قطعاً آمریکایی مجبور خواهند شد که فشارها را کاهش بدهند و درواقع این کشور در موضع انفعال قرارگرفته است.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/9745
اخبار مرتبط

نظرات شما