وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

پایداری و تقویت تولید محتوا با ارتباط بین محتوای فرهنگی و حوزه اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه هدف این نمایشگاه ها ایجاد هم افزایی بین تولید و محتوا در فضای مجازی است، گفت: اگر بین تولید محتوای فرهنگی با حوزه اقتصاد و کسب و کار ارتباط مطلوب شکل بگیرد پایداری تولید محتوا تقویت می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید عباس صالحی عصر امروز در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال که در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برپا شده است، در گفت و گو با خبرنگاران ایجاد هم افزایی بین تولیدکنندگان بزرگ محتوا در فضای مجازی با شرکت‌های فعال در این عرصه را از جمله اهداف این نمایشگاه توصیف کرد و  اظهار داشت: اگر بین تولید محتوای فرهنگی با حوزه اقتصاد و کسب و کار ارتباط مطلوب شکل بگیرد پایداری تولید محتوا تقویت می شود.

وی ایجاد هم افزایی را از جمله نکات مهم در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی دانست و تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه در قم به دلیل ظرفیت های دینی و فرهنگی دلایل مختلفی دارد و از جمله اینها رویکرد وزارت ارشاد بر استفاده و فعال سازی ظرفیت تمام استان‌های کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه شهر قم خاستگاه انقلاب بوده و در گام دوم انقلاب نیز می‌تواند نقش مهمی به ویژه در فضای مجازی ایفا کند، یادآور شد: برگزاری این نمایشگاه در مکانی به جز تهران بسیار حائز اهمیت است.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9867
اخبار مرتبط

نظرات شما