فرمانده سپاه قم:

مذاکره در این مقطع زمانی با آمریکا به معنای تسلیم و پذیرش شکست است

فرمانده سپاه قم بیان داشت: مذاکره در این مقطع زمانی با آمریکا به معنای تسلیم و پذیرش شکست است تقویت روح مقاومت با پیروی از رهبری می‌تواند راهبرد آمریکایی‌ها را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس با بیان اینکه در خارج از مرزهای ملی، وضعیت کشور مطلوب بوده و با اشراف اطلاعات کافی امکان هرگونه تعرض از دشمن گرفته‌شده است گفت: جریان عراق را ببینید که آمریکا چقدر هزینه کرد اما امروز سنی و شیعه چشم به انقلاب اسلامی دارند حتی ترامپ جرات نکرد به طور رسمی به این کشور سفر کند.

وی اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت و تفکر انقلاب پشت دیوار‌های اسرائیل قرار گرفته است، قوی‌ترین کشورهای اقتصادی منطقه در مقابل یمن قرار گرفتند و بسیاری از زیرساخت‌های این کشور را از بین بردند اما امروز کار به جایی رسیده که پس از چند سال آمریکا و عربستان اذعان دارند در باتلاق یمن گیر کرده‌ و شکست خوردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب افزود: با وجود همه تهدید‌ها کشور ما درگیر هیچ جنگی نخواهد شد ما اجازه هیچ تعرضی را نخواهیم داد و اعتقادی هم به تعرض و حمله به دیگر کشور‌ها نداریم، در بیرون از مرز‌ها وضعیت خوبی داریم و امکان تعرض آمریکایی‌ها از آن‌ها گرفته شده و اشراف کامل بر مرز‌ها وجود دارد.

شاهچراغی خاطر نشان کرد: توان بازدارندگی ایران اجازه هیچ‌گونه جنگی را به کشورهای متجاوز نمی‌دهد، منطق اسلام از بروز جنگ با هیچ کشوری استقبال نمی‌کند اما در برابر تجاوزات احتمالی پاسخ کوبنده‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از خطوط دشمن تحریم و جنگ روانی است و یکی دیگر از خطوط جلوگیری از ورود دارو و کالاهای اساسی به کشور است گفت: هم مردم باید اصلاح الگوی مصرف داشته باشند و هم مسوولان برای تامین نیازهای مردم تلاش کنند این تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا است.

فرمانده سپاه قم تصریح کرد: مذاکره در این مقطع زمانی با آمریکا به معنای تسلیم و پذیرش شکست است تقویت روح مقاومت با پیروی از رهبری می‌تواند راهبرد آمریکایی‌ها را شکست دهد، زیرا جریانات اخیر تلاش دشمن برای عملیات روانی علیه نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شواهد و قرائن بدحجابی در قم نشان از وجود برنامه‌ریزی دقیق برای تخریب و تغییر چهره معنوی و فرهنگی قم است گفت: اگر هر گروهی در زمینه  حجاب به وظیفه خود عمل کند شرایط ما بسیار بهبود خواهد یافت.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9956
اخبار مرتبط

نظرات شما