printlogo


اعضای هیئت فلسطینی در همایش شباب المقاومه تصریح کردند:
ملت فلسطین آماده شکست اسرائیل است/ کنفرانس بحرین محکوم به شکست است
ملت فلسطین آماده شکست اسرائیل است/ کنفرانس بحرین محکوم به شکست است
کد خبر: 10080
اعضای هیئت فلسطینی با بیان این که ملت فلسطین آماده شکست اسرائیل است، گفت: کنفرانس بحرین محکوم به شکست است و این مهم را باید همه کشورهای دنیا بدانند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دکتر اُسامه حمدان عضو دفتر سیاسی حماس دوشنبه شب در همایش بزرگ شباب المقاومه که در سالن همایش‌های غدیر در قم برگزار شد، اظهار داشت: معامله قرن پروژه‌ای است که قطعاً به نتیجه نخواهد رسید و شکست را برای دشمنان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: این پیام را برای ستمگران دارم که زمانه‌ای شما تمام خواهد شد و ملت فلسطین آماده شکست اسرائیل است.

حمدان تاکید کرد: ملت ما حامی مقاومت است و دشمن از حمله و تجاوز به ما می‌ترسد چرا که مقاومت امروز در اوج قدرت و توانمندی قرار دارد.

وی به شکست‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و تاکید کرد: در حدود 40 سال پیش جنوب لبنان را اشغال کردند اما در سال 2006 مردم لبنان این منطقه را آزاد کرد.

ایران در تقویت جبهه مقاومت نقش مهمی دارد

دکتر ماهر طاهر عضو مجلس سیاسی جبهه الشعبیه التحریر فلسطین نیز طی سخنانی اظهار داشت: ایران در تقویت جبهه مقاومت نقش مهمی دارد و برای این مهم از ایران کمال تشکر را داریم.

وی کنفرانس بحرین را مورد توجه قرار داد و گفت: قطعاً این کنفرانس نیز نتیجه‌ای جز شکست برای اسرائیل نخواهد داشت.

عضو مجلس سیاسی جبهه الشعبیه لتحریر فلسطین تصریح کرد: ما با قاطعیت به ترامپ می گوییم شما نمی‌توانید ساختمان‌های ما را ویران کنید و قطعاً تمامی سرزمین خودمان را از دست یهودی‌ها پس خواهیم گرفت.

با پشتیبانی جبهه مقاومت دشمنان را شکست خواهیم داد

استاد داوود شهاب عضو مجلس سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این همایش با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه مردم فلسطین گفت: زمان تسلط آمریکا تمام‌شده است به‌طوری‌که جوانان فلسطین خواب را از دشمنان گرفته‌اند.

وی ادامه داد: دل گرمی ما به جبهه مقاومت است که این روزها در اوج قدرت قرار دارد و قطعاً با پشتیبانی جبهه مقاومت دشمنان را شکست خواهیم داد.

استاد داوود شهاب تصریح کرد: اسرائیل برای انحراف جوانان برنامه‌ریزی کرده اما قطعاً این برنامه‌ریزی‌ها با شکست روبرو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما به وعده‌ای الهی که پیروزی است خواهیم رسید و در مسیر مقاومت در برابر همه مستکبران خواهیم ایستاد.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10080