printlogo


مسئول آموزش مرکز فضای مجازی بسیج قم خبر داد:
برگزاری سومین دوره تربیت مربی فضای مجازی
برگزاری سومین دوره تربیت مربی فضای مجازی
کد خبر: 10101
مسئول آموزش مرکز فضای مجازی بسیج قم از برگزاری سومین دوره تربیت مربی فضای مجازی خبر داد.
علی اصغر سیاحت در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به دوره تربیت مربی فضای مجازی اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و با هدف ارتقای سوادرسانه ای فعالان فضای مجازی سومین دوره از آموزش مقدماتی فضای مجازی در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: سر فصل های این دوره آشنایی با فضای مجازی و پشت پرده اینترنت به تدریس استاد دکتر محمد حسین فرج نژاد، تکنیک های اقناع با تدریس استاد دکتر رفیع الدین اسماعیلی، عملیات روانی با تدریس استاد عبدالمجید تناور، جریان شناسی فکری رسانه با تدریس استاد حسن صدرایی عارف، جریان شناسی سیاسی رسانه با تدریس استاد حسن صدرایی عارف، جنگ سایبری با تدریس استاد علی اصغر سیاحت برگزار خواهد شد.

مسئول آموزش مرکز فضای مجازی بسیج قم اضافه کرد: همچنین آموزش شم خبری و سوژه یابی و تولید محتوای رسانه ای ازدیگر بخش های سومین دوره تربیت مربی فضای مجازی در قم است.

وی با اشاره به اینکه این دوه عمومی است و همه می توانند در آن شرکت کنند، تاکیدکرد: کسانی که از دوره های اول و دوم تربیت مربی جا مانده اند می توانند دراین دوره ثبت نام کنند و مهلت ثبت نام در این دوره تا 17 تیرماه است.

سیاحت در ادامه خاطرنشان کرد: مکان برگزاری سومین دوره تربیت مربی فضای مجازی در قم، خیابان شهید صدوقی روبروی حیدریان است و همچنین زمان برگزاری دوره ساعت سه تا هفت، روزهای چهارشنبه می باشد که از 19 تیرماه آغاز و 16 مردادماه روز آخر این دوره است.

وی ابراز داشت: هزینه دوره 50 هزار تومان است که سی هزار تومان به عنوان ودیعه به دوستان پذیرفته شده بعد از دوره بازگردانده می شود.

مسول آموزش مرکز فضای مجازی بسیج در قم در خاتمه گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آی دی @punezs پیام دهند یا با شماره 09197455891 تماس حاصل فرمایید.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10101