printlogo


داوید سیلوا: تابستان آینده از سیتی جدا می‌شوم
 داوید سیلوا: تابستان آینده از سیتی جدا می‌شوم
کد خبر: 10188
داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی تایید کرد که فصل آینده آخرین فصل حضورش در این تیم انگلیسی خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی که فصل آینده دهمین سال حضور خود در این باشگاه را سپری خواهد کرد، تایید کرد که فصل آینده آخرین فصل حضورش در سیتی خواهد بود. داوید سیلوا در سال 2010 از باشگاه والنسیا به سیتAی منتقل شده بود.

 

اما ستاره اسپانیایی که نقش مهمی در تبدیل شدن منچسترسیتی به یکی از بهترین تیم‌های اروپایی داشته و با این تیم چهار قهرمانی لیگ برتر، دو جام حذفی و چهار جام اتحادیه بدست آورده تایید کرد که دوران حضورش در استادیوم اتحاد رو به پایان بوده و او بعد از فصل آینده سیتی را ترک خواهد کرد.

 

 

داوید سیلوا در گفتگو با دیلی‌میل گفت:" این فصل آخرین فصل حضور من در سیتی خواهد بود. ده سال دیگر کافی است. این مدت برای حضور در یک باشگاه، ایده‌آل است".

 

ستاره اسپانیایی در ادامه گفت:" پیش از ورودم به منچسترسیتی، این باشگاه درباره حضوری دو ساله صحبت می‌کرد ولی من تصمیم گرفتم یک قرارداد دیگر امضا کنم و سرانجام دوران حضورم در این باشگاه ده ساله شد".

 

داوید سیلوا در ادامه گفتگویش اضافه کرد:" من حالا صاحب خانواده شده‌ام و مساله، مساله اولویت‌ها است. دلم می‌خواهد وقت بیشتری را کنار خانواده‌ام بگذرانم. فعلا که یک سال دیگر در سیتی دارم. باید صبر کنیم و ببینیم بعد از آن چه رخ خواهد داد".




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10188