printlogo


توطئه‌های برنامه‌ریزی‌شده زیر پای مجریان قانون!
توطئه‌های برنامه‌ریزی‌شده زیر پای مجریان قانون!
کد خبر: 10258
هنجارشکنی عده‌ای محدود و انگشت‌شمار از افراد جامعه در ماه‌های اخیر که توسط لیدرهای خارجی ساماندهی می‌شود، موجب شد تا نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از نهادها و ارگان‌هایی که در قانون وظایف آن به‌خوبی مشخص‌شده است برای برخورد با این قانون‌شکنی‌ها وارد عمل شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، 36 سال از وضع اولین قانون در خصوص عفاف و حجاب در کشورمان می‌گذرد و بعدازآن در طی سال‌های بعدازآن قوانین دیگری نیز وضع‌شده تا درنهایت حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ارزش‌های اسلام در جامعه حفظ شود.

در این میان باید به این مهم هم اشاره شود که وضع و اجرای این قوانین خواسته‌ای بسیاری از مردم ایران اسلامی است و موضوعی نیست که جمع اندکی از مردم راضی به اجرایی شدن آن باشند.

از سوی دیگر در سال‌های اخیر اجرای قوانین حجاب و عفاف به دلایل مختلفی مسکوت مانده که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن وظایفی است که بر دوش بیش از 26 نهاد در این زمینه گذاشته‌شده است تا با همکاری یکدیگر زمینه محقق شدن این قانون را فراهم کنند.

شاید خود این موضوع باعث شده که در سال‌های اخیر اجرای این قانون با مشکلاتی روبرو شود اما همین عدم مسئولیت‌پذیری سازمان‌ها و نهادهای مسئول موجب شده که دشمنان نظام به سمت رخنه فرهنگی و اجتماعی در جامعه روی بیاورند.

بسیاری از علما و کارشناسان دینی بر این اصل تأکید می‌کنند که ترویج بی‌حجابی و بی بندباری در کشور باهدف ضربه زدن به ارزش‌های دینی و مذهبی و درنهایت ضربه زدن به‌نظام صورت می‌گیرد.

البته در چند سال اخیر با ورود مردم به شبکه‌های مجازی سرعت و نحوه ترویج بی‌حجابی در کشور با مدیریت دشمنان نظام جدی‌تر شده به‌طوری‌که با جستجوی کوچک در شبکه‌های مجازی می‌توان این مهم را به‌وضوح دید.

حال این‌که فضای مجازی باید بومی‌سازی و کنترل‌شده باشد موضوعی است که باید به‌صورت جدی پیگیری شود تا درنهایت آثار آن در جامعه به‌صورت واضح و مشخص دیده شود.

به‌هرحال تظاهر و اقدام به هنجارشکنی توسط عده‌ای محدودی از افراد جامعه در ماه‌های اخیر که همان‌طوری که اشاره شد با لیدرهای خارجی ساماندهی می‌شود موجب شد تا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از نهادها و ارگان‌هایی که در قانون وظایف آن به‌خوبی مشخص‌شده است وارد عمل شده و با اجرای طرح ناظر با هنجارشکنی و قانون‌شکنی برخی افراد مقابله کند.

اما نکته مهم و کلیدی در نحوه اجرای این قانون است چراکه گردانندگان اصلی ناهنجاری‌های اخیر به دنبال ایجاد فضایی هستند که نهایت بهره‌برداری را از اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون اجرای این قانون بردارند.

شاهد این مدعا فیلم‌برداری گسترده و هدفمند از سناریوهای از قبل پیش‌بینی‌شده این جریان در روزهای اخیر در چند نقطه کشور و انتشار گسترده‌ای آن در فضای مجازی است.

به‌هرحال لیدرهای این جریان با انتشار دقایق و لحظاتی کوتاه از برخورد با هنجارشکنان می‌خواهند اولاً اصل ماجرا را پنهان کنند و علاوه بر این تصویری ناهمگون و زشت از جمهوری اسلامی ایران در دنیا بسازند و زمینه‌ای نارضایتی مردم را با مظلوم‌نمایی‌های صوری ایجاد کنند.

در این میان به نظر می‌آید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باید با درک صحیح و منطقی از این توطئه‌ها نه‌تنها ذره‌ای در اجرای این قانون عقب‌نشینی نکند بلکه با بهره‌مندی از روش‌های حساب‌شده راه را بر روی توطئه گران خارجی و پیاده‌نظام‌های این جریان در داخل ببندند.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/10258