printlogo


فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم:
برخورد با قانون شکنان، امنیت جامعه را تضمین می‌کند
برخورد با قانون شکنان، امنیت جامعه را تضمین می‌کند
کد خبر: 11242
فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه در برخورد با قانون شکنان در همه زمینه ها در کنار ناجا هستیم، گفت:برخورد با قانون شکنان، امنیت جامعه را تضمین می‌کند.
 سردار سید محمد تقی شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری در خصوص برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور اعم از نیروی انتظامی، سپاه و ارتش همه وظیفه خود می دانند که از ارزش های انقلاب پاسداری کنند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف نیروی انتظامی کشور تامین امنیت و برخورد با هنجارشکنان است که وجود امنیت در کشور این مسئله را به خوبی ثابت کرده است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم با تشکر از مواضع فرمانده ناجا در اعلام قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان ، گفت: نیروهای سپاه پاسدارن هم با طرح های مختلف در ایجاد امنیت و برخورد با قانون شکنان به ناجا کمک کرده و خواهند کرد چرا که وظیفه همه ما خدمت به مردم و کشور است.

وی افزود: در این 40سالی که از انقلاب می گذرد دشمنان همیشه برای نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال توطئه های جدید بوده و هستند و به یاری خداوند همه توطئه های آنها خنثی شده و خواهد شد.

سردار شاهچراغی خاطرنشان کرد: امروز هم مسئله فساد و فحشا امری عادی در جامعه نیست بلکه یک توطئه دیگر از سوی دشمن برای انحراف کشور و انقلاب از مسیر اصلی خود است.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11242