printlogo


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم مطرح کرد:
اعزام 30 گروه جهادی از قم در فصل تابستان به لرستان
اعزام 30 گروه جهادی از قم در فصل تابستان به لرستان
کد خبر: 11412
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح جهادی همبستگی ملی آغاز شده است، گفت: به طور خاص با توجه به ماموریت سپاه قم، ۳۰ اردوی جهادی در طول فصل تابستان در مناطق سیل زده استان لرستان فعالیت می کنند.
 سرهنگ پاسدار علی دستوری  در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر مرحله دوم طرح جهادی همبستگی ملی از سوی قم در لرستان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم طرح جهاد همبستگی ملی که از سوی قرارگاه جهادی حضرت معصومه(س) سپاه استان قم اجرا می شود بیش از 50 واحد مسکونی در ۲۰ روستای بخش مرکزی شهرستان چگنی با اولویت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در حال ساخت است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اینکه در تلاش هستیم پروژه در زمان مقرر به پایان برسد، گفت: در حال حاضر چندین گروه جهادی در منطقه مشغول به فعالیت هستند و به تدریج گروه های دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده و یا جایگزین می شوند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مجموع ۱۳۰ اردوی جهادی در داخل و خارج از استان به همت بسیج سازندگی در طول فصل تابستان امسال برگزار می شود.

دستوری خاطرنشان کرد: ۸۰ اردو از این تعداد مربوط به داخل استان شامل روستاها و مناطق محروم و نیز حاشیه شهر مقدس قم است و ۲۰ اردو نیز مربوط به خارج از استان است.

وی بیان داشت: همچنین به طور خاص با توجه به ماموریت سپاه قم، ۳۰ اردوی جهادی در طول فصل تابستان در مناطق سیل زده استان لرستان فعالیت می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اهمیت موضوع بازسازی مناطق سیل زده، ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع بازسازی مناطق سیل زده، اهتمام همه نواحی و رده های بسیج استان در این باره یک ضرورت به شمار می رود.

وی افزود: انشاالله در سایه همدلی مضاعف مردم و فعالیت مخلصانه گروه های جهادی، در ماه های آینده شاهد اتمام بازسازی و یا تعمیر و مرمت منازل هموطنان سیل زده در لرستان باشیم.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11412