printlogo


زارعی: متولیان تنظیم بازار در بحث توزیع گوشت‌های وارداتی به مردم ظلم کردند
زارعی: متولیان تنظیم بازار در بحث توزیع گوشت‌های وارداتی به مردم ظلم کردند
کد خبر: 11596
نماینده مردم بویراحمد در مجلس گفت: کسانی که به منظور تنظیم بازار متولی واردات گوشت قرمز به کشور بودند نه تنها به وظیفه‌شان درست عمل نکردند بلکه به ملت ظلم هم کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، غلام محمدزارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: عمده‌‌ترین مشکل امروز مردم بحث معیشت و نبود اشتغال است و طبیعی است همه جهت‌گیری‌ها به سمت حل این مشکلات باشد. 

وی افزود: مردم در طول 40 سال پیروزی انقلاب در برابر انواع فشارها و سختی‌ها مقاومت کردند چرا که نظام و انقلاب‌شان را دوست داشتند و تا پای جان از آن حمایت کردند و امروز وظیفه مسئولان است که مشکلات معیشتی مردم را مرتفع سازند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس در بودجه 98 مبلغی را به میزان 14 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی در نظر گرفت و با وجود اینکه دولت مدعی بود که برای تامین کالاهای اساسی برنامه دارد اما ما خروجی و دستاوردی برای اجرای مصوبه مجلس و  این تصمیم از سوی دولت ندیدیم.

زارعی خاطرنشان کرد:‌ افراد و اشخاص که متولی تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها هستند و مامور شده‌اند تا با خرید گوشت خارجی و توزیع آن در بازار دست اقدامات محتکران را خنثی کنند ثابت می‌شود که به وظیفه‌شان عمل نکردند و حتی مرتکب خیانت در این باره شدند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: الان که در پنجمین ماه سال 98 به سر می‌بریم با وجود تخصیص اعتبار به تامین کالاهای اساسی در بودجه 98 اقدام عملی از سوی دولت برای تامین کالاهای اساسی مشاهده نمی‌شود.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11596