printlogo


۶ نکته‌ای که ممکن است از مراسم رونمایی سری آیفون ۱۱ از دست داده باشید
 ۶ نکته‌ای که ممکن است از مراسم رونمایی سری آیفون ۱۱ از دست داده باشید
کد خبر: 11938
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نظر شما در مورد آیفون ۱۱ چیست؟ پرچمدار جذابی که با پردازنده جدید، دوربین قدرتمند، باتری حجیم و مجموعه‌ای از فناوری‌های نوین به بازار آمده تا طی ۱۲ ماه آینده به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های سال تبدیل شود. در حالی‌که آیفون به وضوح در طی یک دوره طولانی مدت بهبود تدریجی را طی می‎کند، اما همچنان نقص‌هایی در این پرچمدار یافت می‌شود، نقص‌هایی که اپل با دیگر محصولات خود، آن‌ها را پوشش می‌دهد، شرکت اپل در رویداد اخیر خود همراه با سری آیفون ۱۱ محصولاتی دیگر را نیز معرفی و اطلاعات جدیدی از تولیدات خود را منتشر کرد، مواردی که زیر سایه معرفی آیفون ۱۱ گم شده و کمتر به آن توجه می‌شود. تیم کوک برروی استیج سال استیو جابز، سخنان مهم دیگری به جز عنوان کردن مشخصات آیفون ۱۱ را بر عهده داشت، در این گزارش به ۶ مورد از دیگر اتفاقات و موضوعات مطرح شده در مراسم رونمایی آیفون ۱۱ خواهیم پرداخت.

آیپد یک رایانه شخصی است

تیم کوک گفت: "ما هیچ وقت از آینده آیپد هیجان زده نشده‌ایم. " آیپد با تمامی قابلیت‌های خود نصف آیفون قیمت دارد، موردی که می‌تواند موفقیت فروش این محصول را تضمین کند. هنگامی‌که اپل صراحتا آیپد جدید و کمی بزرگتر خود را با رایانه‌های شخصی مک این شرکت مقایسه کرد، با استفاده از بخش کوچک ipados و به همراه بسیاری موارد دیگر، کنترل ماوس به ipad نیز منتقل شد، حال به نظر می‌رسد که نه فقط یک آیفون بزرگ، بلکه آیپد با این ویژگی‌ها رقیب سرسخت رایانه شخصی بازار باشد، این آیپد‌های کوچک مجهز به یک کانکتور هوشمند کوچک هستند، بنابراین می‌توانید یکی از صفحه کلید‌های هوشمند اپل را برای یک تجربه به رایانه شخصی اضافه کنید. در حال حاضر آیپد دیگر شباتی بسیار زیاد به رایانه‌های شخصی دارد و از حالت یک تبلت خارج شده است.

۶ نکته‌ای که ممکن است از مراسم رونمایی سری آیفون ۱۱ از دست داده باشید

اپل می‌داند که در حال حاضر کاربرد ساعت اپل برای چیست

اپل واچ اولیه تقریباً شبیه به ipad بود، محصولات هوشمند تولیدی اپل هیچ داستان مشخص و جذابی نداشت، اپل ساعت هوشمند خود را ساخت تا ببیند مردم چگونه از آن استفاده می‌کنند، اما حالا پس از تولید چند نسخه، اپل ایده واضح‌تری دارد که کاربرد اپل واچ برای چه چیزی بهتر است.

همانطور که اطلاعات و سخنان اصلی نشان دادند، اپل واچ دیگر قصد ندارد یک دستگاه کاملاً برجسته مانند آیفون یا آیپد باشد. اپل واچ یک محصول مکمل است که هنگام نیاز به جست‌و‌جو، ردیابی علائم حیاتی، ارتباط با تلفن همراه و موارد دیگر کاربرد دارد. ترکیبی از برترین ویژگی‌های دیگر ساعت‌های هوشمند به علاوه قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد اپل، موجب شده که اپل واچ بیش از پیش کاربردی باشد و در همه امور، به کمک مالکان خود بیاید.

۶ نکته‌ای که ممکن است از مراسم رونمایی سری آیفون ۱۱ از دست داده باشید

 

اپل تمام وقت و همه پول شما را می‌خواهد

تعداد زیادی از این رویداد، به خدمات و اشتراک‌ها اختصاص داده شد، این نوع سرویس‌ها جایی است که درآمد زیادی را به اپل می‌رساند. اشتراک‌های کم هزینه که سرجمع مبلغ هنگفتی را به صورت ماهیانه از حساب کاربران کم می‌کند، روش خوبی است تا اپل خدمات خود را به مردم بفروشد، پنج دلار برای اشتراک تلویزیون اپل، پنج دلار دیگر برای apple arcade، حافظه icloud و سپس اشتراک‌های newsstand به همراه اشتراک‌های  apple card از جمله سرویس‌های اشتراکی اپل هستند.

مدل تجاری اپل قبلاً این بود که سخت افزار‌های وحشتناک‌گران را در حاشیه سود‌های کلان به فروش برساند و این تمام ماجرا بود. اکنون به نظر می‌رسد برنامه آن است که این مدل سخت افزار گران قیمت را در حاشیه سود‌های بزرگ بفروشد و از سود کلان تعداد زیادی اشتراک و خدمات نیز استفاده کند.

۶ نکته‌ای که ممکن است از مراسم رونمایی سری آیفون ۱۱ از دست داده باشید

 احتمالاً اپل TV پلاس خوب نخواهد بود

منظور ما این نیست که اپل TV فقط در انگلستان بی ارزش است، یا تجربیات گذشته مجدد گریبانگیر این شرکت می‌شود، با توجه به اطلاعات داده شده، سرویس کلی اپل TV خیلی جذاب نیست. ارائه اشتراک سالانه رایگان می‌تواند به این معنی باشد که اپل هزینه هنگفتی می‌کند تا سرویس تلویزیون خود را با قیمت بسیار کمی به همه برساند، اما اپل TV قبلاً از رقبای اصلی خود یعنی دیزنی و نتفلیکس قیمت گذاری شده بود. اگر شما یک شرکت واقعاً ثروتمند بودید و به کیفیت محتوای خود اطمینان دارید، فقط پول خود را صرف تبلیغات نمی‌کنید، با وجود رقبای سرسخت اپل TV کار برای این سرویس اشتراکی دشوار است.

اوضاع در انگلیس خراب است

سال‌هاست قیمت محصولات اپل در انگلیس متفاوت از دیگر نقاط جها است،  آیپد جدید ۳۲۹ دلاری اپل در آمریکا،  ۳۴۹ پوند انگلیس ارزش دارد. اما اکنون اختلاف قیمت در یک محدوده معین نیست، با کاهش ارزش پوند اختلاف محصولات اپل در آمریکا و انگلیس بسیار متفاوت شده و شاید به زودی از کنترل خارج شود. اپل برای بقا دربازار پرسود انگلیس باید فکری به این وضعیت بکند. این اتفاق مشابه چیزی است که امروز در ایران رخ داده است.

۶ نکته‌ای که ممکن است از مراسم رونمایی سری آیفون ۱۱ از دست داده باشید

اپل درست کار می‌کند

چیزی که می‌توان از این رویداد دریافت آن است که اپل به طور کلی مسیر درستی را در پیش گرفته و در مجموع خدمات خوبی ارائه می‌دهد، این شرکت هرسال نسبت به گذشته خود رشدی مناسبی دارد و این روند ادامه دار شده است. اپل را می‌توان به عنوان یک الگوی مناسب در حوزه کسب‌و‌کار دانست، این شرکت از تمام دارایی خود نهایت بهره را می‌برد و دست برروی هر کاری که می‌گذارد، آن را به بهترین شکل انجام می‌دهد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11938