printlogo


مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم:
۲ سالن ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در قم افتتاح می‌شود
 ۲ سالن ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در قم افتتاح می‌شود
کد خبر: 11952
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم از بهره‌برداری دو سالن ورزشی در مناطق مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالقاسم مقیمی در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز کنترل هوشمند ترافیک برگزار شد، با اشاره به اقدامات شده همزمان با آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: در 10 مدرسه منتخب برنامه‌های مختلف فرهنگی، تئاتر، پرده‌خوانی با موضوع قم شناسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی با موضوع پسماند در مدارس قم اجرا می‌شود، یادآور شد: جشنواره قم شهر دوست‌داشتنی در آبان ماه همزمان با روز قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی در حوزه آموزش‌های ترافیکی، فرهنگ شهروندی، ایمنی شهری، پسماند، فضای سبز و هویت شهری در جشنواره قم شهر دوست‌داشتنی به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به برپایی تور قم گردی ویژه دانش‌آموزان ابراز کرد: به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با ظرفیت‌ها و ویژگی‌های استان قم تور ویژه قم گردی در سطوح مختلف دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

مقیمی با بیان اینکه شهرداری در نمایشگاه هفته دفاع مقدس حضور مؤثر و با برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: در کنار اجرای استیج، غرفه آسیب‌های اجتماعی نیز در نمایشگاه یادیاران دفاع مقدس قم برپا شده است، همچنین دو تئاتر وداع با اسلحه و مین نیز با حمایت سازمان فرهنگی شهرداری در نمایشگاه دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی از افتتاح دو سالن ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در قم خبر داد و گفت: دو سالن ورزشی شهید غلامپور در منطقه دو و خلبان شهید اکبری در منطقه یک شهری همزمان با هفته دفاع مقدس در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

حضور شهرداران مناطق قم در آیین بازگشایی مدارس

مهدی کلانترزاده مدیرکل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در ادامه این جلسه گفت: مجموعه 30 ستاره شهر با عنوان سرداران شهید شهر قم در نمایشگاه دفاع مقدس اکران خواهد شد، مسؤولیت پشتیبانی از این نمایشگاه بر عهده شهرداری بود و شهرداری منطقه 4 به صورت تمام قد در برپایی نمایشگاه وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی شهر قم را به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی انجام دادیم، شهرداران مناطق هشت گانه در هشت مدرسه حضور پیدا می‌کنند و زنگ آغاز سال تحصیل را می‌زنتد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/11952