printlogo


نمایندگان مجلس داوطلبانه حقوق و هزینه‌های انتخاباتی‌شان را اعلام کنند
نمایندگان مجلس داوطلبانه حقوق و هزینه‌های انتخاباتی‌شان را اعلام کنند
کد خبر: 12041
نماینده مردم مهریز در مجلس با بیان اینکه اعلام داوطلبانه حقوق و هزینه‌های انتخاباتی و شفافیت در این مورد را از حق خود می‌دانند از همکاران خود در پارلمان خواست این موضوع را اعلام کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه 2 مهر گفت: اعلام شفاف حقوق و هزینه‌های انتخاباتی‌ام را برای مردم حق می‌دانم.

وی افزود: بنده حقوق و هزینه‌هایم را صریحا اطلاع رسانی کردم و از دیگر نمایندگان مجلس هم می‌خواهم در این زمینه شفاف سازی داشته باشند.

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: دوستانی که خارج از مجلس هستند و مطالبه شفافیت حقوق و هزینه‌های نمایندگان را دارند حرف حق می‌زنند اما باید حرمت مجلس را هم نگه دارند.

صباغیان تصریح کرد:نباید مجلس به برخی موضوعات متهم شود. این در حالی است که آیا منتقدین حاضرند اعلام کنند که حقوق‌شان چه میزان است.

وی گفت:‌دوستانی که دنبال شفافیت حقوق و هزینه‌ها و آراء شان در مجلس هستند باید از خودشان شروع کنند. ضمن اینکه آیا مداحان و منبر نشینان هم حاضرند بگویند برای هر جلسه چه میزان دستمزد می‌گیرند؟




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12041