printlogo


امیرآبادی مطرح کرد:
اختصاص 5هزار نوشت‌افزار به دانش آموزان مناطق محروم قم
اختصاص 5هزار نوشت‌افزار به دانش آموزان مناطق محروم قم
کد خبر: 12114
نماینده مردم قم با اشاره به محرومیت20هزار دانش آموز قمی در تهیه نوشت افزار گفت: با مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای تأمین نوشت افزار این دانش‌آموزان اقدامات لازم انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش قم در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی در جایگاه رئیس مجلس و رئیس یکی از مهم‌ترین کمیسیون ها هستند امیدواریم از این ظرفیت برای کمک بیشتر به قم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید به آموزش و پرورش بها داده شود گفت: با تلاش هیئت وزیران و مجلس نگاه به آموزش و پرورش تغییر کند، دولت و مجلس می توانند نگاه را تغییر دهند و نگاه به آموزش و پرورش نگاه سرمایه ای شود اگر این بخش تقویت شود در 12سال آینده هزینه های قضائی و اجتماعی کاهش خواهد یافت و به حداقل خواهد رسید، باید در بودجه سال ۹۹ تلاش شود تا بخشی از کمبودهای بودجه‌ای آموزش‌وپرورش جبران شود.

امیرآبادی تصریح کرد: بر اساس آمارهای ارائه‌شده ۲۰ هزار دانش‌آموز در قم در سال جدید تحصیلی نتوانستند نوشت‌افزار تهیه کنند که این آمار قابل‌توجه است با مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای تأمین نوشت افزار این دانش‌آموزان انجام شده است همچنین  با رایزنی های انجام شده 5هزار بسته نوشت افزار تأمین شده است اما نیاز است در این زمینه کمک بیشتری صورت بگیرد.

نماینده مردم قم افزود: مردم به مسئله مدارس خرید خدمات معترض هستند این مدارس در مناطق کم برخوردار هستند که تجربه کافی برای ارائه خدمات ندارند  مدارس خرید خدمات در مناطقی است که دارای محرومیت  باید این مدارس بیشتر در مناطق برخوردار دایر شود و تغییر رویکرد در سطح کشور در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام/170
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12114