printlogo


رئیس شورای اسلامی شهر قم:
88 درصد برنامه‌های شهرداری محقق شده است
88 درصد برنامه‌های شهرداری محقق شده است
کد خبر: 12408
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در زمینه نقدی در 6 ماهه اول سال 88 درصد از برنامه‌های پیش بینی شده عملیاتی شده و در بخش غیر نقدی نیز 64 درصد محقق شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  عبدالله جلالی عصر امروز در ابتدای  یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد. ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: با توجه به این‌که شش ماه از سال را  پشت سر گذاشتیم نیاز بود تا گزارشی از عملکرد شش‌ماهه شهرداری قم در صحن شورا قرائت شود.

وی ادامه داد: درزمینهٔ نقدی در 6 ماهه 88 درصد از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده عملیاتی شده  و در بخش غیر نقدی نیز 64 درصد محقق شده است.

جلالی افزود: در سرفصل ارزش‌افزوده نزدیک به 50 درصد و علاوه بر این درزمینهٔ پروانه ساختمانی، مازاد درآمد و تمدید کاربری 92 درصد محقق شده است.

وی بابیان این‌که درزمینهٔ سرمایه‌گذاری نسبت به سال گذشته عملکرد مناسبی نداشتیم، گفت: در این زمینه 43 درصد برنامه‌های پیش‌بینی‌شده محقق شده است که باید در نیمه دوم سال این عقب‌ماندگی جبران شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور میلیونی زائران ایرانی در پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر قم همانند سال‌های گذشته اقدامات لازم را خواهد کرد و در جلسه امروز نیز لایحه‌ای در این زمینه موردبررسی قرار خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: شهر قم علاوه بر این پذیرایی زائرینی است که از شهر قم عبور می‌کنند و باید خدمت‌رسانی مناسبی به این عزیزان نیز صورت بگیرد.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12408