printlogo


رئیس قرارگاه مردمی اربعین مطرح کرد:
افزایش 42درصدی پذیرش زائر در قرارگاه/پذیرش بیش از 82 هزارنفر در قرارگاه تاکنون
افزایش 42درصدی پذیرش زائر در قرارگاه/پذیرش بیش از 82 هزارنفر در قرارگاه تاکنون
کد خبر: 12753
رئیس قرارگاه مردمی اربعین با اشاره به افزایش 42 درصدی پذیرش زائر نسبت به سال قبل، گفت:از روز شروع به کار قرارگاه تا امروز ٨٢٤١٢ نفر پذیرش شده اند که از این تعداد ٦٤٩٨٦ نفر آقا و ١٧٤٢٦ نفر خانم هستند.
مهدی قربانی کرم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به فعالیت قرارگاه مردمی اربعین، اظهار داشت: امسال سال چهارم فعالیت قرارگاه اربعین در استان قم است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 121هزار نفر زائر امام حسین(ع) در این قرارگاه پذیرش و اسکان یافتند.

رئیس قرارگاه مردمی اربعین بااشاره به اینکه در سال حدود 40هزار زائر غیرایرانی پذیرش شد، گفت: در سال سوم 80هزار نفر آقا و 41هزار نفر خواهر بودند.

وی بیان داشت: در قرارگاه مردمی اربعین روزانه امکان اسکان و پذیرایی از 9 هزار نفر وجود دارد و هر زائری در هر ساعت از شبانه روز مراجعه کند پذیرش خواهد شد.

قربانی کرم ابراز داشت: پذیرش برای زائران خارجی با پاسپورت و به مدت سه روز و برای زائران ایرانی با کارت ملی یا پاسپورت به مدت یک شبانه روز است.

افزایش42 درصدی پذیرش زائر نسبت به مشابه سال گذشته
وی با اشاره به افزایش 42درصدی پذیرش زائر نسبت به مشابه سال گذشته، گفت: از روز شروع به کار قرارگاه تا امروز ٨٢٤١٢  نفر پذیرش شده اند که از این تعداد ٦٤٩٨٦ نفر آقا و ١٧٤٢٦ نفر خانم هستند.

رئیس قرارگاه مردمی اربعین بااشاره به تفکیک زائران بر اساس کشور، گفت: از کشور پاکستان ٤١٩٨٢ نفر زائر، ایران ٣٨٣٩٥ نفر زائر، آذربایجان ٨١٠ نفر زائر، افغانستان ٧٠٧ نفر زائر، هند ٣٥٤ نفر زائر، ترکیه ١٤٥ نفر زائر، عراق ١٠ نفر زائر، روسیه٤ نفر زائر، سوئد ٣ نفر زائر، اتریش یک نفر زائر و از کشور تایلندهم یک نفر زائر در قرارگاه مردمی اربعین پذیرش شده اند.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12753