printlogo


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم مطرح کرد:
تحویل بیش از 160تن آرد به موکب ها در ایام اربعین
تحویل بیش از 160تن آرد به موکب ها در ایام اربعین
کد خبر: 12798
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم با اشاره به اینکه سعی شد آرد مورد نیاز موکب داران و هیئت ها بدون دغدغه و به آسانی تامین شود، گفت: تا کنون بیش از160 تن آرد به موکب ها تحویل داده شده است.
بهزاد رادمنش در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، اظهار داشت:  اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان قم برای راحتی خدمت رسانی موکبداران آرد مورد نیاز آنها را برای پخت نان گرم تامین کرده است.

وی ادامه داد: از سال 1396تاکنون این اداره کل به منظور تامین نان گرم مورد نیاز موکب ها در مسیر راهپیمایی حماسی اربعین، آرد مصرفی و مورد نیاز موکب داران را تامین کرده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم بااشاره به اینکه آرد به موکب های معرفی شده از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تحویل داده شده است، گفت: سعی کرده ایم که آرد مورد نیاز موکب های مسیر پیاده روی تامین شود تا موکب ها احساس کمبود نکنند.

وی اضافه کرد: تا کنون بیش از160 تن آرد به موکب ها تحویل داده شده است و همچنین تعدادی از موکبین نیز جهت تسهیل در تهیه آرد مورد نیاز ، به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام معرفی گردیده اند.

رادمنش عنوان داشت:  موکب های استان قم که قصد خدمت رسانی و تهیه نان برای زائرین عزیز کربلا را دارند با هماهنگی های لازم با ستاد بازسازی عتبات عالیات و دریافت معرفی نامه از آن ستاد ، به این اداره کل مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: آنجائی که شکر، برنج و روغن مورد نیاز جهت هیات ها و موکبین نیز توسط این اداره کل تخصیص و تامین گردیده است لذا مدیران موکب ها و هیات ها در صورت نیاز می توانند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان نسبت به تامین اقلام موردنیاز طبق قیمت های مصوب اقدام نمایند.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/12798