printlogo


سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم:
تعویض تابلوی معابر در سریعترین زمان انجام می گیرد
تعویض تابلوی معابر در سریعترین زمان انجام می گیرد
کد خبر: 13450
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مشاهده تابلو کدر و مخدوش با سامانه 137 تماس بگیرند، گفت: تعویض تابلوی معابر در سریعترین زمان انجام می گیرد و به هیچ وجه نام شهدا از تابلوها حذف نشده و نمی شود.
 سید محمد موسوی منش در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اسامی شهدا در تابلوهای معابر، اظهار داشت: حدود دوماه قبل شهرداری پویشی در شهر به راه انداخت تا تابلوهای مخدوش را تغییر دهد.

وی ادامه داد: در این پویش قرار شد تا تمام تابلوها مخصوصا تابلوهایی که مزین به نام شهدا هستند در صورتی که کدر و یا مخدوش شده اند را به شماره 137 اطلاع دهند تا هرچه سریعتر توسط شهرداری تابلو نو جایگذین شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با توجه به اینکه در دوماه اخیر ۲۵۰ مورد گزارش ثبت شده مردمی اعم از تقدیر و تشکر، درخواست نام گذاری معابر و اصلاح تابلوها در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ثبت شده است،افزود: شهرداری قم بر اساس گزارش های مردمی به‌صورت مداوم توسط سازمان زیباسازی و مناطق هشتگانه، اصلاح، تعمیر و تعویض تابلوها را انجام می‌ دهد تا تابلوها جلوه مناسب تری داشته باشد.

وی بیان داشت: این اقدام همچنان هم ادامه دارد و ممکن است در برخی از مناطق قم بحث تعویض تابلوهای کدر و مخدوش شده انجام شود.

موسوی منش عنوان داشت: ممکن است تابلو ها بر اساس نور آفتاب و یا هر دلیل دیگری از بین بروند که شهروندان می توانند با 137 تماس بگیرند تا تابلوها در سریعترین زمان تعمیر و تعویض شود.

وی افزود: تعمیر و تعویض تابلو ها حداکثر در چند ساعت انجام می گیرد.

انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13450