printlogo


آیت الله سعیدی:
مطالبات به حق مردم فراموش نشود/رهبر انقلاب حکیمانه مکر دشمن را نشان دادند
مطالبات به حق مردم فراموش نشود/رهبر انقلاب حکیمانه مکر دشمن را نشان دادند
کد خبر: 13589
نماینده ولی فقیه در قم با اشاره به اینکه نباید مطالبات مردم توسط مسئولین فراموش شود، گفت: : رهبر انقلاب بسیار حکیمانه و ایثارگرانه و شجاعانه حرکت کردند وصف‌ها را جدا و مکر دشمن را نشان دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان قم که در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و لبیک به رهبر معظم انقلاب برگزار شد با اشاره به اینکه تا آخر عمر بر پیمان ولایت  ایستاده‌ایم، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی و شجره طیبه با اقتدار و بصیرت دشمنان و آشوب گران را سرکوب می‌کند.
وی افزود: مردم با این حضور پرشور نشان دادند که تفاله‌های ضدانقلاب کوچک‌تر از آن هستند که با نظام اسلام دربیفتند.
نماینده ولی‌فقیه در قم با اشاره به اینکه با اعتراف دشمن مدت‌ها بر برنامه اغتشاشات برنامه‌ریزی و هزینه شده بود ولی با سرعت نابود شدند، گفت: رهبر انقلاب بسیار حکیمانه و ایثارگرانه و شجاعانه حرکت کردند وصف‌ها را جدا و مکر دشمن را نشان دادند.
وی اضافه کرد: این آشوب‌ها برای از بین بردن جبهه مقاومت در ایران اسلامی طراحی‌شده بود ولی مردم مومن ایران شجاعانه به میدان آمدند و بسیج و نیروی انتظامی دست آشوب گران را کوتاه کردند.
امام‌جمعه قم با بیان اینکه این اغتشاشات در طول چهل سال گذشته با فتنه‌های گذشته متفاوت بود، ادامه داد: دولت به مشکلات اقتصادی کشور توجه داشته باشد، مردم مطالبات به حقی دارند و اینکه چرا سهمیه‌بندی بنزین این‌گونه اجرا شد و نباید به مردم شوک وارد می‌شد.
وی خاطرنشان شد: رهبری در دیدار جمعی از تولیدکنندگان نقطه نظرات آن‌ها را گوش دادند و باید مشکلات تولیدکنندگان موردتوجه مسئولان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در قم خاطرنشان کرد:بدخواهان نظام بدانند که ملت شجاع ایران وظیفه شرعی و ملی خود را تا خنثی‌سازی و سرکوب فتنه گران انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/13589