printlogo


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:
راهپیمایی یوم‌الله 9 دی در قم برگزار می‌شود / برخی از مدیران استان اهمیتی به برنامه‌های انقلابی نمی‌دهند
راهپیمایی یوم‌الله 9 دی در قم برگزار می‌شود / برخی از مدیران استان اهمیتی به برنامه‌های انقلابی نمی‌دهند
کد خبر: 14548
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: مردم انقلابی قم در روز 9 دی تجمع باشکوهی در مدرسه فیضیه خواهند داشت و سپس به سمت میدان روح‌الله و بیت امام خمینی (ره) راهپیمایی خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  نصرت‌الله لطفی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات ساختمان اداری آستان حضرت معصومه (س) برگزار شد، به اهمیت برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان قم با توجه به مصادف شدن 9 دی با 19 دی‌ماه برگزاری برنامه‌های بصیرتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی شناخت فتنه‌های مختلف و بصیرت افزایی را دو رکن هفته بصیرت برشمرد و تصریح کرد: نباید در بررسی فتنه تنها به فتنه 88 اشاره‌کنیم بلکه باید تمامی فتنه‌های انقلاب ازجمله فتنه اخیر و فتنه سال 96 را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

لطفی زنده نگه‌داشتن یوم‌الله 9 دی را یک اصل مهم دانست و ابراز داشت: شعار یوم‌الله 9 دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها نام‌گذاری شده است و باید همه در این مسیر حرکت بکنیم.

وی ادامه داد: امسال نیز مردم ولایتمدار قم در روز 9 دی‌ماه در مدرسه فیضیه تجمع خواهند کرد و بعد از شنیدن سخنان ارزشمند آیت‌الله مصباح یزدی به سمت میدان روح‌الله و بیت شریف بنیان‌گذار انقلاب اسلامی راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم به دیدار هرساله مردم قم با رهبر انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: امسال دیدار با رهبر انقلاب به علت مصادف شدن روز 19 دی‌ماه با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا در 18 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بی‌تفاوتی مدیران قم به برنامه‌های انقلابی را موردتوجه قرارداد و گفت: امروز شاهد این هستیم که برخی از مدیران استان بابی میلی با برنامه‌های انقلابی در استان برخورد می‌کنند و در جلسات معاونین و مدیران دسته چندم خود را می‌فرستند که جای تأمل دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14548