printlogo


یادداشت؛
تیری که به سنگ خورد
 تیری که به سنگ خورد
کد خبر: 14696
رسانه معاند و ضدانقلاب در روزها و هفته‌های اخیر به دنبال راه‌اندازی تجمعات و اعتراض‌هایی بودند که با ملتهب کردن فضای جامعه اهداف شوم خود را دنبال کنند، اتفاقی که هرگز رخ نداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دی‌ماه را می‌توان یکی از ماه‌های سرنوشت‌ساز در نظام جمهوری اسلامی دانست، درواقع بسیاری از روزهای این ماه به‌روزهای ماندگاری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران تبدیل‌شده است.

19 دی‌ماه سال 56 یکی از همین روزهای ماندگار است که در پی اهانت به امام خمینی (ره) در روزنامه اطلاعات مردم قم با حضور در دفاتر مراجع نسبت به این موضوع اعتراض کرده و در ادامه اقدام به تظاهرات کردند که با واکنش شدید رژیم پهلوی و ساواک مواجه شد.

به اعتقاد بسیاری از تحلیل گران تظاهرات روز 19 دی‌ماه آغازگر قیام مردم ایران علیه رژیم پهلوی بود که درنهایت موجب پیروزی انقلاب شد.

9 دی‌ماه نیز یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است به‌طوری‌که رهبر انقلاب در این خصوص می‌فرمایند: حادثهٔ نهم دی یک حادثهٔ عجیبی است؛ به خاطر دل‌بستگی مردم به‌نظام بود. این‌ها نشان‌دهندهٔ اعتماد مردم است. متأسفانه می‌شنویم همین‌طور در اظهارات مصلحت‌جویانِ، مکرر میگویند: آقا اعتمادِ ازدست‌رفتهٔ مردم را برگردانید! کدام اعتمادِ ازدست‌رفته؟! مردم به‌نظام اعتماد دارند، نظام را دوست دارند، از نظام دفاع می‌کنند.

درواقع حماسه 9 دی تمامی توطئه‌های دشمنان نظام که انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را هدف قرار داده بودند را خنثی کرد به‌طوری‌که بعدازاین حماسه فتنه گران دیگر جرات عرض‌اندام را پیدا نکردند.

در ماه‌های اخیر نیز با تصمیم دولت و با توجه به بالا بودن مصرف بنزین در کشور سهمیه‌بندی بنزین در دستور کار قرار گرفت، موضوعی که با توجه به عدم اطلاع‌رسانی کافی و همچنین عدم اقنای مردم از سوی دولت موجب شد که واکنش‌هایی در برخی از شهرهای کشور صورت بگیرد.

اتفاقی که بلافاصله با ورود سرویس‌های جاسوسی و عناصر ضدانقلاب رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و درنهایت پروژه کشته سازی در دستور کار این جریان‌ها قرار گرفت.

هرچند که اقدامات خرابکارانه و هدایت‌شده این افراد موجب شد که مردم بلافاصله صف خود را از این افراد جدا کنند اما بااین‌وجود توطئه‌های دشمنان ادامه یافت به‌طوری‌که از همان روز اقدام به ریشه‌دار کردن اعتراض‌ها کرده و خواستار برگزاری تجمعات اعتراضی در 5 دی‌ماه شدند.

در این میان رسانه‌های معاند و ضدانقلاب که در محور این اعتراض‌ها قرار داشتند وارد کارشده و از مردم دعوت به برگزاری تجمع‌های اعتراضی کردند، حتی این رسانه‌ها که از ابتدای امسال بحث تحریم انتخابات را در دستور کار داشتند این موضوع را به حاشیه برده و با تمامی امکانات بر روی 5 دی‌ماه و به راه انداختن تجمع‌های اعتراضی مانور گسترده دادند.

اما باوجوداین هجمه‌های سنگین به‌خصوص در فضای مجازی مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی به‌خوبی دشمن را از دوست تشخیص داده و خط بطلانی بر فتنه‌انگیزی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب زدند.

مردم ایران هرچند در برخی از مسائل گلایه‌ها و نقدهایی دارند که مسئولان دولتی باید هر چه سریع‌تر آن‌ها را رفع کنند اما در حفظ انقلاب و پیروی از خط ولایت‌فقیه همواره استوار و ثابت‌قدم هستند و قطعاً در 9 دی این مهم را اثبات خواهند کرد.


انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/14696